Beantwoord

Uitzetten ondertiteling op Apple AirPlay lukt niet

  • 21 September 2023
  • 6 reacties
  • 110 keer bekeken

Wanneer ik via mijn iPhone met de KPN TV app naar mijn tv stream met Apple AirPlay komt er altijd ondertiteling (wat nogal irritant is). Dit is al een hele tijd zo. De app is de laatste versie. Bij instellingen staat ondertiteling uit. Zou heel fijn zijn als dit gefixed kan worden

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 27 September 2023, 09:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Zie hier.

Kan je hier iets mee?

Niet viaplay maar Apple AirPlay probleem…

Bekend Airplay probleem. Ik heb echter nog nergens een oplossing gezien.

Lastige bij Apple: elke wijziging in een app o.i.d. moet gekeurd worden door Apple.

Heb je dit al gedaan?

https://www.google.com/search?q=ondertiteling+apple+airplay+uitzetten

Echt eenvoudig maakt Apple het de mensheid niet.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Echter heb ik alleen problemen met de KPN app. Andere apps streamen prima via AirPlay zonder ondertiteling

Ja. Volgens mij is het bekend. Maar een oplossing is er al maanden niet. Ik kom maanden oude topics over hetzelfde tegen. @TV Apps Team .

Pfamet schrijft: Wanneer ik via mijn iPhone met de KPN TV app naar mijn tv stream met Apple AirPlay komt er altijd ondertiteling

Reputatie 7
Badge +19

Het is inderdaad bekend bij onze techneuten. Wanneer het opgelost gaat worden, kan ik helaas niet zeggen.Â