Beantwoord

Verplicht inloggen met Google account op de Youtube app

  • 18 March 2024
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik ben sinds een week of 2 klant van KPN. Youtube deed het eerst prima zonder in te loggen. Sinds afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe tv. Tot vandaag kon ik ook YouTube kijken zonder in te loggen. Maar sinds vandaag moet ik verplicht inloggen. Optie overslaan kan ik wel aanklikken, maar de melding komt steeds opnieuw. Uit frustratie dan maar op inloggen geklikt. Maar na gegevens te hebben ingevuld, doet ie het nog steeds niet. En komt weer de vraag in te loggen in beeld. Sowieso al belachelijk dat je verplicht moet inloggen. Maar dan wil je inloggen en lukt het niet! Knap irritant...

icon

Beste antwoord door Gerda80 18 March 2024, 17:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gerda80 
Op Youtube hoef je niet in te loggen, tenzij je een peperduur abonnement hebt om de reclame uit te schakelen.

Heb je wel een Googleaccount aangemaakt?
Het kan zijn dat de TV+ beslist wil dat je een Googleaccount aanmaakt.

Hoi @huistijger,

Normaal kan ik inderdaad op YouTube zonder in te loggen. Op mijn andere apparaten werkt dit ook gewoon. Maar op de tv sinds vanmorgen niet meer. Ondanks dat ik het belachelijk vind te moeten inloggen, uit pure irritatie die optie dan maar gekozen. Maar na inloggen doet Youtube nog steeds niets. Bij opnieuw naar Youtube gaan, krikg ik het verdoek weer in te liggen. De optie overslaan doet het ook niet.

Reputatie 7
Badge +9

@Gerda80 Omdat het gaat niet wegens jouw TV, kan KPN weinig doen voor jou, maar wat voor model is jouw TV? Heb je al geprobeerd de youtube app te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Reputatie 7
Badge +8

Bekijk je niet toevallig een bepaalde video die gemarkeerd is voor meerderjarigen? Daar moet je wel ingelogd voor zijn, en bovendien je leeftijd bevestigd te hebben.

@TDN, net nog een keer geprobeerd naar YouTube te gaan. Geen idee waarom, maar de KPN TV box werd uit zichzelf opnieuw opgestart (had daarvoor al Disney Plus gekeken, toen gebeurde dit niet). Maar nu wordt er niet meer gevraagd op Google account in te loggen. Voor nu dus opgelost!

@AriënC gebeurde bij elke video die werd aangeklikt. Mijn kinderen keken naar vlogs van Rutger & Thomas. Ik vind er veel van, maar denk niet dat deze worden aangemerkt als voor meerderjarigen :-) Maar voor nu is het opgelost!

Reageer