Beantwoord

Viaplay activeren lukt niet

  • 2 March 2024
  • 18 reacties
  • 248 keer bekeken

Gisteren ruim voor de F1 kwalificatie Viaplay aangezet via KPN app. Alle instructies opgevolgd maar krijg vi. Viaplay met geen mogelijkheid geactiveerd. Ook ontvang ik geen bevestiging mail. Als ik op link druk melding bad gateway. Kpn gebeld half uur in wacht en nog niemand kunnen spreken. Zojuist weer gebeld wordt de lijn na starten van welkomst bandje verbroken. Wat is er aan de hand. Hoe kan ik vanmiddag de F1 wedstrijd kijken?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 3 March 2024, 18:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7

Als ik op link druk melding bad gateway.

Op welke link? Plaats eens een foto of screenshot.

Kan je F1 TV Pro wel activeren?

Deze link werkt bijvoorbeeld niet. 

 

Ik krijg geen bevestiging mail van KPN waar men naar verwijst. Die wordt toegezonden als je Viaplay aanzet.

Als ik in mijn Viaplay account zit( krijg ik deze melding)

En viaplay staat aan. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Nilsss, welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor je bericht!

Als jij je forumprofiel voor me in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik even met je mee gaan kijken. 

Beste KPN. Formulier is ingevuld.

 

Reputatie 7
Badge +12

Beste KPN. Formulier is ingevuld.

 

Dankjewel @Nilsss!
Ik heb je net nogmaals de activatiemail toegestuurd. Daarin staat een link waarmee je kunt activeren en daarna zou alles moeten werken. Viaplay zelf is in ieder geval toegevoegd aan je abonnement, het zou enkel een kwestie van activeren moeten zijn nu. Laat je me weten of het middels de link in de mail die ik je net heb gestuurd is gelukt?

Beste Jan. Nog steeds geen mail ontvangen met een link. Ik denk dat het daar mis gaat. Zowel bij het aanzetten van Viaplay eergisteren als nu geen activatie link ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +18

Als het goed is staat er in de mail dit gedeelte: 


Is dat te vinden? Zo niet, zou je dan het e-mail adres waar je bereikbaar op bent ook in je forumprofiel willen zetten onder ‘Persoonlijke opmerkingen’? Geef je hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt? 

Reputatie 2

In de mijnkpn app kun je bij profiel en dan berichten alle mails zien die naar je verstuurd zijn. Zie je hem daar wel staan? Misschien dat je vanuit daar verder kunt?

@Sanne van KPN  Ik heb mijn mail adres ingevuld bij persoonlijke opmerkingen.

 

@daveytje Ook geen mail bij berichten in de KPN app. Wel oudere over levering van apparatuur. Maar niet over aanmelding voor Viaplay.

 

Reputatie 2

@daveytje Ook geen mail bij berichten in de KPN app. Wel oudere over levering van apparatuur. Maar niet over aanmelding voor Viaplay.

 

Jammer. Was te proberen. Hopelijk komt de mail nu snel...

Reputatie 7
Badge +18

Dankje @Nilsss! Hij kwam overeen met die in mijn systeem, maar ik heb het voor de zekerheid nogmaals gestuurd. Als het goed is zie je onder je klantnummer dit stukje:

 

Controleer ook of hij niet in je ongewenst mapje beland is. Hopelijk heb je hem nu binnen!

Hoi @Sanne van KPN . Er komt echt geen mailtje binnen. Heb alles dubbel gecheckt. Op laptop en telefoon. Spam, Ongewenst. nergens iets te vinden.

@Sanne van KPN  Probleem opgelost. Ik heb ooit een mapje voor de KPN facturen aangemaakt in Outlook. Daar waren de bevestiging mailtjes in opgeslagen. Het is gelukt. Ik kan na aanmelden inloggen op Viaplay. Hartelijk dank voor je hulp.

 

Reputatie 7
Badge +18

Gelukkig, fijn dat je ze gevonden hebt @Nilsss! 😁