Beantwoord

Viaplay op de Vip5202 ontvanger werkt niet

  • 23 March 2024
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Wij hebben KPN TV besteld inclusief oa Viaplay. Op de KPN Box (vip5202) blijkt Viaplay niet te werken. Ik heb een paar vragen daarover:

  • Klopt het dat Viaplay niet werkt op de VIP5202 en daar dan een DIW7022 voor nodig zou moeten zijn?
  • Waarom heb ik de DIW7022 niet meteen gekregen? Ik heb immers Viaplay besteld.
  • Hoe kan ik zorgen dat ik alsnog een DIW7022 krijg? (of twee eigenlijk, want we hebben twee vip5202 gekregen)
icon

Beste antwoord door Nick83 23 March 2024, 20:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat komt omdat u een oud abonnement heeft. De 7022 word alleen geleverd bij de nieuwste abonnementsvorm. 

U kunt uw abonnement aan laten passen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u ook de 7022.

Ik hoop dat u niet onlangs dat oude abonnement verlengt heeft. Want dan zit u er dus aan vast en kunt u het abonnement niet om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. De 7022 ontvangers zijn dan voor u onbereikbaar tot het einde van uw contract. 

Bedankt voor je snelle reactie. Eerst had ik alleen een Internet en bellen abonnement. Dat heb ik net pas uitgebreid met een TV abonnement.  Zou ik dan niet de nieuwste abonnementsvorm voor TV moeten krijgen? Hoe kan ik de abonnementsvorm nakijken in Mijn KPN?  Is dat het volgende?

Ik zie daar een optie staan om de TV Ontvanger aan te passen, maar ik zie daar geen mogelijkheid om een type TV Box te kiezen.

Reputatie 7
Badge +24

U bent oud xs4all klant. U zult KPN moeten bellen om het abonnement om te laten zetten.

0800-0402

U kunt geen tv ontvanger kiezen. KPN bepaald op basis van het abonnement welke tv ontvanger u krijgt.

Reputatie 7
Badge +9

Als u een Chromecast hebt kunt u daarop ook de Viaplay-app installeren (op de nieuwste met afstandsbediening gaat dat rechtstreeks). Op oudere modellen kunt u casten van telefoon en/of tablet.

Reputatie 7
Badge +24

Als u een Chromecast hebt ...

Deze bijvoorbeeld:

https://www.mediamarkt.nl/nl/category/google-chromecast-687.html

Reageer