Beantwoord

Viaplay opnieuw aanzetten lukt niet: account bestaat al

  • 22 December 2022
  • 2 reacties
  • 223 keer bekeken

Ik had viaplay opgezegd. Nu wil ik hem weer aanzetten via kpn. Ik heb alle stappen gevolgd. En dan moet ik inloggen op viaplay om het account te activeren maar als ik dit doe geeft hij aan dat het account al bestaat. Nogal logisch anders had ik wel registreren gedaan. En als ik op een andere manier in wil loggen moet ik het kpn service nummer 1 en 2 hebben.

Iemand die kan helpen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 December 2022, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik had viaplay geannuleerd nu wil ik hem weer aanzetten via kpn maar dan word er gezegd dat ik al een account heb op viaplay. Dat lijkt me nogal logisch anders had ik wel registreren gedaan in plaats van aanmelden

 

Admin: samengevoegd met eigen topic [origineel topic]

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Erwin1994 en welkom op het forum! Gek dat je die melding krijgt. 😕 Even voor de volledigheid de instructie hieronder: 

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail en daarna volgt er nog een aparte e-mail om een Viaplay account te activeren. Die mail heb je binnen en die link heb je gebruikt?

Het activeren van Viaplay kan op de pagina kpn.com/viaplayactiveren

  • Op deze pagina kan je inloggen met je eigen KPN ID.
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'.
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan.
  • Dan ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding!

Het is heel belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo wordt je als klant van KPN herkent en hoef je geen service ID's (1of 2) in te vullen.

Lukt het niet, check dan of je verbonden bent met je eigen KPN Internet verbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser en/of probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.

Zie ook 

Hopelijk lukt het zo wel!Â