Beantwoord

Viaplay voorwaarden opzeggen gewijzigd?

  • 22 November 2022
  • 2 reacties
  • 196 keer bekeken

Beste KPN,

 

De titel klopt niet maar kan ik niet aanpassen. Het moet zijn: viaplay onterecht aangezet door KPN.

 

Afgelopen zondag heb ik Viaplay opgezegd. Online liep het vast, dus voor de zekerheid gebeld. Alleraardigst geholpen en het werd meteen stopgezet. Het was nl dagelijks opzegbaar. Zondagavond en maandag bevestiging ontvangen dat het stopgezet was en dat het teveel betaalde geld teruggestort zou worden. In mijn kpn stond Viaplay ook niet meer.

 

Tot mijn grote verbazing krijg ik vandaag (dinsdag) een mail dat ik Viaplay moet activeren. Ik dacht nog aan een fout maar helaas.. Viaplay is weer toegevoegd en pas per 22-12 op te zeggen?! 
Meteen klantenservice gebeld maar die waren niet behulpzaam. Eerst werd er ontkend dat het direct opzegbaar was. Toen ik vertelde dat het telefonisch opgezegd was en dat ik bevestiging had, werd er verder gekeken. Helaas, de klantenservice kon het niet uitzetten en ik kreeg een vaag verhaal over dat het nu stopgezet is en dat het niet afgeschreven wordt. En anders moet ik maar bellen om m’n geld terug te vragen?! Ik ga hier niet mee akkoord. Helaas maakte de medewerker een niet klantvriendelijke opmerking die echt even verkeerd viel en ik heb boos opgehangen. 

 

Jullie hebben een dienst geactiveerd die ik niet zelf aangevraagd heb en blijkbaar zijn de voorwaarden tussen zondag en vandaag (dinsdag) zomaar gewijzigd. Sterker nog, een paar dagen geleden werd hier op het forum door KPN bevestigd dat viaplay dagelijks opzegbaar is na de eerste maand. En ik ben al maanden lid.

Ik wil dat jullie Viaplay per direct annuleren. Jullie hebben het zonder mijn toestemming geactiveerd. 

met vriendelijke groet

chris 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 November 2022, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rietje29, ik heb even meegekeken en zie dat je hier nog meerdere malen contact over hebt gehad. Ik zie Viaplay niet meer actief onder jouw abonnement. Dus dat zit goed. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten.