Vraag

[Videoland] Film Dansen op de Vulkaan niet beschikbaar

  • 29 September 2021
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Heel jammer.

Onder [AFSPELEN] staat de trailer en onder [TRAILER] staat ook de trailer. Dat schiet niet op.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @PeterG! :smiley:
Even een check: als ik deze film op zoek, vind ik een trailer en de film zelf, de film is €3,99. Ik trek dan de conclusie dat de film buiten het filmaanbod van Videoland via KPN valt: verkeerde conclusie of heb jij de film besteld? Ik hoor het graag van je, dan weet ik welke collega ik precies aan het werk mag zetten!

@Shyrin_goede morgen

Menu → Films → Videoland :wink: → Drama → Alle Films (D tm/ I) → Dansen op de vulkaan

Hartstikke videoland. Ook via videoland.com te vinden, maar daar hebben wij kpn-ers nog niks aan hihi.

Als Videoland hem aanbiedt ga ik er geen 3,99 voor betalen….

Overigens kan ik ‘m niet bij Pathé vinden als ik gewoon de rubrieken langs ga. Pathé is een RAMP, want er staat niks op alfabet! Prut. (hint)
Pluspakket aanbod kijk ik ook nooit. Zelfde reden. Niet op alfabet.
Wel via zoekfunctie te vinden.

Reputatie 7
Badge +16

Ah, gevonden! Ik heb het intern doorgegeven!

Reputatie 7
Badge +16

Wordt opgepakt met Videoland, @PeterG! Het schijnt voor de SD versie van de film zo te zijn, als je de film afspeelt in HD werkt het (aan onze kant) wel. Bedankt voor je melding! :blush:

Hmm. Mijn decoder staat op HD. En toch werkt het niet. Dat verhaal lijkt me dus niet helemaal juist. Maar ja....

Reputatie 7
Badge +16

Hmmm, ik geef je feedback ook weer door! 

Pathé is een RAMP, want er staat niks op alfabet! Prut. (hint)
Pluspakket aanbod kijk ik ook nooit. Zelfde reden. Niet op alfabet.
Wel via zoekfunctie te vinden.

Ik heb hier een verbeteridee van gemaakt: of het mogelijk gemaakt kan worden om een eigen filter in te stellen: naast filteren op genre, ook op alfabet.Â