Beantwoord

Videoland Plus via KPN koppelen lukt niet

  • 31 January 2022
  • 5 reacties
  • 4277 keer bekeken

Ik heb in mijn kpn abonnement videoland plus. Ik wil naast de tv ook via mijn tablet kijken. Ik volg de instructies om het account te koppelen via de app; maar die geeft aan dat de app, op de tablet dus, niet te gebruiken is zonder abonnement. Maar dat heb ik dus via kpn. Daar loop ik dus vast…

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 1 February 2022, 18:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @HansStriekwold,

heb je via KPN een account en een wachtwoord aangemaakt? Met die account en wachtwoord kun je dan inloggen via de app van Videoland met  je mobiel en tablet. Je kunt de app ook op jou SmartTV installeren. đŸ˜‰

Bedoel je een videoland account via kpn aanmaken en zo ja hoe gaat dat dan? Of bedoel je het kpn account met gebruikersnaam en wachtwoord? 

Reputatie 7
Badge +22

@HansStriekwold toen je Videoland ging afsluiten via KPN, wat gaf de tv ontvanger allemaal aan? Want je moet een account aanmaken om Videoland te gebruiken. Hoe heb je je aangemeld? đŸ¤”

Reputatie 7
Badge +22

 

@HansStriekwold probeer het eens op deze manier: 

Videoland account aanmaken

  1. Start je tv-ontvanger en druk op Menu > Films of Series > Videoland
  2. Klik op ‘account aanmaken’ en vul je 4-cijferige KPN iTV-pincode in
  3. Scan de QR-code die op je tv verschijnt
  4. Volg de stappen en maak een Videoland account aan
  5. Download de ‘Videoland’ app in de Play Store of App Store. Of kijk online met je laptop
  6. Log in met je net aangemaakte account voor Videoland.


Abonnement bij Videoland en app gebruiken op tv-ontvanger

Heb je een abonnement op Videoland via Videoland zelf? Dan kun je de app op de tv-ontvanger ook gebruiken door ze te koppelen.

  1. Start de Videoland app op de tv-ontvanger op Ă©Ă©n van de drie manieren zoals eerder beschreven
  2. Accepteer de voorwaarden van Videoland
  3. Ga in de Videoland app naar ‘Account’ > ‘Koppelen’ en vul de code in die je op het scherm ziet staan. Nu kun je de app gebruiken op de tv-ontvanger.

Abonnement bij Videoland en app gebruiken op tv-ontvanger

Heb je een abonnement op Videoland via Videoland zelf? Dan kun je de app op de tv-ontvanger ook gebruiken door ze te koppelen.

  1. Start de Videoland app op de tv-ontvanger op Ă©Ă©n van de drie manieren zoals eerder beschreven
  2. Accepteer de voorwaarden van Videoland
  3. Ga in de Videoland app naar ‘Account’ > ‘Koppelen’ en vul de code in die je op het scherm ziet staan. Nu kun je de app gebruiken op de tv-ontvanger.
Koppelcode Videoland
Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HansStriekwold, is het inmiddels gelukt om ook op de tablet Videoland te gebruiken? @Dennis Schreve geeft enkele tips.Â