Beantwoord

Videoland slaat steeds vast

  • 7 November 2022
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Bij mij slaat videoland steeds vast. als ik de ontvanger reset dan doet hij het weer en als ik een dag later wil kijken gebeurt het zelfde weer. maar wel jaren lang huur vragen voor een ontvanger die je al dubbel en dwars hebt betaald.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 11 November 2022, 18:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @William.h! We zien op dit moment meer soortgelijke signalen. Daar werken we aan. Meer informatie vind je in het videoland verzameltopic. 

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-box. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.

 

Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

 

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.