Vraag

Website van Viaplay geeft foutmelding “Oeps er ging iets fout” en is niet te bereiken via Wifi van KPN. Werkt wel via mobiel internet.

  • 12 July 2022
  • 7 reacties
  • 2300 keer bekeken

Ik probeer via mijn wifi verbinding te maken met de site van Viaplay.com, maar dit lukt niet meer, bij iedere poging krijg ik de foutmelding “Oeps er ging iets fout” (response Viaplay site).

Met gebruik van mobiele data lukt het wel. Het lijkt erop dat Viaplay de wifi via KPN afschermt.

Heeft iemand de zelfde ervaring?

Henk


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik probeer via mijn wifi verbinding te maken met de site van Viaplay.com, maar dit lukt niet meer, bij iedere poging krijg ik de foutmelding “Oeps er ging iets fout” (response ViaPlay site).

Met gebruik van mobiele data lukt het wel. Het lijkt erop dat ViaPlay de wifi via KPN afschermt.

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Henk

 

Hier werkt het perfect.

Zie ook hier. 

Zowel op de computer als op de mobiele telefoon en ook de app op de Smart tv werkt goed. 

 

Heeft niets met WIFI of vaste verbinding te maken.

Of de WIFI verbinding moet slecht zijn.😉

Klopt, mijn wifi en hardware werken prima …. geen klachten.

Mijn probleem doet zich alleen met de site Viaplay.com, als ik deze benader krijg een foutmelding als response. Ik heb de vraag ook al neergelegd bij Viaplay maar nog geen response gehad.

Ik vroeg me af of er anderen zijn met dezelfde ervaring.

Henk

Reputatie 7
Badge +20

Klopt, mijn wifi en hardware werken prima …. geen klachten.

Mijn probleem doet zich alleen met de site Viaplay.com, als ik deze benader krijg een foutmelding als response. Ik heb de vraag ook al neergelegd bij Viaplay maar nog geen response gehad.

Ik vroeg me af of er anderen zijn met dezelfde ervaring.

Henk

 

Welke browser gebruikt u op de computer?

Ik heb elders gelezen dat er veel problemen zijn met Firefox. 

KPN veilig in gebruik? Dat is F-secure en met Firefox is het momenteel geen goed huwelijk. 

Ik draai op windows-11 met Google Chrome.

Mijn klacht is alleen gerelateerd aan Viaplay.com.

Reputatie 7
Badge +20

Ik draai op windows-11 met Google Chrome.

Mijn klacht is alleen gerelateerd aan Viaplay.com.

 

Ik ben destijds van Google Chrome afgestapt, omdat ik ineens hele vreemde problemen had.

Op zich is het een hele goede browser.

 

Ik gebruik nu The Edge Chromium van Microsoft en ik heb ook Windows 11.

Bij mij werkt alles goed.

 

Je kan op de site van ViaPlay kijken of er problemen zijn en dat aan ViaPlay melden.

KPN kan hier helemaal niets aan doen.

ViaPlay is een zelfstandig bedrijf en een Streamingdienst net zoals Netflix, Disney+, etc.

Heb ik afgelopen dinsdag al gedaan, ze hebben mijn ontvangen en zullen zo snel mogelijk antwoorden … hopelijk.

Maar bedankt voor je reactie.