Beantwoord

YouTube en Netflix lopen regelmatig vast op 3 HMB2260 ontvangers

  • 28 December 2022
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb ook nog 3x HMB2260 en ook probleem dat zowel YouTube als Netflix regelmatig vastlopen waardoor ik alleen weer naar TV terug kan als ik hele systeem opnieuw inschakel.  

Wel toevallig dat mijn dochter (in hetzelfde dorp) met HMB 2260 totaal geen problemen heeft. 

Wat kan probleem zijn? Als ik dit thema zo vaak lees dat moet oplossing voor KPN toch peuleschil zijn?

Ook bijzonder ontevreden over KPN Klantenservice (0800-0402) Vandaag 3x contact gehad (na iedere keer minstens 10 minuten wachten) 1e keer verbinding verbroken nog toen ik aan het uitleggen was, 2e keer zou ik doorverbonden worden maar na lang wachten geen reactie, 3e keer en na doorverbinden al weer enige tijd aan het wachten zonder resultaat. Vind zeer onfatsoenlijk.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 31 December 2022, 19:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1

Heb zeer recentelijk (op advies van) de TV ook rechtstreeks bekabeld met Modem d.w.z. bij muuraansluiting switch geplaatst met Ethernet kabel naar TV en naar KPN ontvanger HMB 2260.

Netflix en YouTube met AB van KPN ingeschakeld geeft in ieder geval problemen, lopen beide vast en daarna mot ik TV en alles weer resettten. 
Ook nu geen verbetering hetgeen wel duidelijk is want in principe dus geen verschil.

Zou het verschil maken als ik nu met de Samsung Smart Hub AB de apps Netflix en YouTube zou inschakelen? Wat is het verschil? Ik ben een leek op dit gebied dus zou graag wat info hebben. Heb altijd het idee dat een apparaat tussen kabels plaatsen meer gelegenheid tot storingen kan geven.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @coogie! Gek dat dit op alle drie de ontvangers gebeurt. 😕 Je kunt je modem resetten als je dit nog niet geprobeerd had. Gezien het op alle drie de ontvangers speelt, en je modem de verbindende factor is in deze, ben ik benieuwd of dat helpt. 

Zo niet, 

Zou het verschil maken als ik nu met de Samsung Smart Hub AB de apps Netflix en YouTube zou inschakelen?

Dan is dit ook zeker een optie! Zie je Smart Hub als een soort van losse tv-ontvanger in je TV, maar dan eentje die alleen je apps regelt (dus Youtube en Netflix). Die gaat dus buiten onze ontvangers om, en als die wel probleemloos werken is dat ook een goede!