Beantwoord

Zenders niet via app te bekijken

  • 28 February 2024
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik kan enkele zender niet via de app bekijken als ik thuis ben; bijvoorbeeld de Belgische zenders. Ik krijg dan de melding dat ik thuis moet zijn om deze zendersop mijn app te kunnen bekijken. Maar ik ben thuis op dat moment. Eerder kon ik deze zenders gewoon zien. Weet iemand waar dit aan ligt? Dank

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 1 March 2024, 11:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

verwijderd

 

Reputatie 5
Badge +5

@KPNgebruiker11 dat is heel vreemd als je thuis bent zou je gewoon de zenders moeten kunnen kijken via de app. Je apparaat is via WiFi verbonden of niet via wifi? Anders probeer je apparaat even helemaal uit en aan te zetten,  wifi disconnecten en weer Verbinden... Het moet gewoon werken.

Reputatie 7
Badge +9

Buitenlandse zenders zijn al twee jaar via de app te bekijken, @Noordzee. Ook de Vlaamse zenders. Vroeger was dit niet zo, maar nu dus wel. 

@KPNgebruiker11, gebruikt u wel de wifi, en niet per ongeluk 5G ofzo?

Reputatie 7
Badge +19

Als je verbonden bent via jouw eigen wifi netwerk in huis, dan hoor je zeker wel deze zenders te zien. @KPNgebruiker11 
Mochten de tips van mede-forumleden niets oplossen, dan moet er iets in de achterliggende tv systemen gewijzigd worden. Hiervoor is een melding nodig richting de technische dienst.

Als je contact opneemt met de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402, kan een medewerker alles in gang zetten. Vervolgens kun jij dan weer naar ook VRT & Canvas kijken via jouw wifi netwerk. 

Dankjulliewel voor de reacties en suggesties. Ik zit inderdaad gewoon op mijn thuis-wifi netwerk en heb alles nog eens uit-aan gezet, maar er verandert niets. Ook bij tv instellingen en in de app kan ik geen oplossing vinden. Ik ga de klachtenservice maar eens bellen!

Reageer