Beantwoord

2x Experia Wifi's kostenloos terugsturen

  • 2 January 2020
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Ik zou graag willen weten hoe ik 2 experia wifi's terug kan sturen. Heb ze nu een aantal maanden in gebruik maar na de laatste update zijn ze bagger.

 

Sorry heb er helaas geen andere woorden voor. Ze vallen constant uit verliezen regelmatig verbinding met verschillende apparaten (lees: laptop, tablet,  telefoons, etc etc) En de enige manier om dit op te lossen was de experia wifi maar weer te resetten.. 

 

Ben dat nu zat en heb een Mesh systeem aangeschaft wat tenminste wel werkt.

 

Dus vraag: hoe kan ik zet kostenloos terug sturen

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 January 2020, 17:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ducky019. Wat jammer dat de Experia WiFi niet de oplossing was. In dat geval is een Mesh systeem inderdaad een betere oplossing. Op de pagina “Apparatuur terugsturen” vindt je alle informatie over het retour sturen van apparatuur. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ducky019. Wat jammer dat de Experia WiFi niet de oplossing was. In dat geval is een Mesh systeem inderdaad een betere oplossing. Op de pagina “Apparatuur terugsturen” vindt je alle informatie over het retour sturen van apparatuur. 

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer