Beantwoord

Aansluiten 3e superwifi lukt niet

  • 1 June 2021
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

Vorig jaar februari zijn er 2 superwifi punten geïnstalleerd. Nu een jaar later wil ik een derde superwifi punt installeren echter dat lukt niet (paars lampje brand).

mijn vraag is: zou ik het derde punt zonder problemen moeten kunnen koppelen of moet ik alle wifipunten opnieuw installeren?

 

icon

Beste antwoord door Flugelhorn 2 June 2021, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Flugelhorn, in principe moet je de derde gewoon kunnen toevoegen. Dit kan het handigste met de KPN Thuis app.
Mocht dat echter niet lukken is het advies wel om alles te resetten en alles overnieuw te installeren.

Bedankt voor je reactie. In de thuisapp moet ik ook de bedrade super WiFi opnieuw installeren en is er geen mogelijkheid om alleen een derde super WiFi punt te installeren.

dus de enige optie is dus om alles opnieuw te installeren. Op zich prima echter dit is niet hoe KPN adverteert met super wifi…..

Badge +19

Je sluit die nieuwe toch eerst ook wel met een kabel aan op het modem??

Jazeker.

Reputatie 7
Badge +24

Jazeker.

Zonder de bestaande SuperWiFi los te koppelen? En dan heeft die bekabeld aangesloten een paars lampje? Mogelijk is die aan het updaten. En anders: resetten.

Probleem is opgelost door alle Superwifi punten aan en uit te doen.

bedankt voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Bedankt voor de terugkoppeling :)