Vraag

aansluiten glasvezel wil maar niet lukken

  • 12 March 2021
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Wij hebben het abonnement van ons en mijn moeder opgezegd en voor ons een nieuw abonnement op haar adres begin januari. Omdat ik maar geen mail ontving een paar dagen voor de opzegging gebeld. Onze order was door een fout bij kpn geannuleerd maar gelukkig konden we mijn moeder haar abonnement nog een maand verlengen. Vorige week dinsdag zouden we extra gb's krijgen op de telefoon, woensdag mijn moeder haar abonnement stoppen en donderdags de monteur langs komen. Volgens jullie moet de aansluiting gebeuren door de monteur terwijl alles gewoon werkt. Dinsdag wilde ik bellen maar de bundels kwamen binnen maar had nog steeds geen bevestiging van de monteur. Gewoon even afwachten werd me verteld op woensdag de order stond. Op donderdag geen monteur natuurlijk, weer gebeld. Nieuwe order aangevraagd en zou vandaag een monteur komen om 3 uur en als nood digitenne. Uiteindelijk vorige week vrijdag pas opgestuurd en zaterdag ontvangen. Helaas 1 kabel zat er niet bij dus weer gebeld. Zou maandag binnen zijn maar helaas ook dinsdag niet. Dus dinsdag weer gebeld voor het kabeltje en voor afsraskbevestiging van de monteur. Wat denk je, afspraak stond weer niet in systeem. Geen zorgen we maken een afspraak voor volgende week woensdag maar je abonnement gaat gewoon in en dan kan je het zelf proberen aan te sluiten en als het lukt de monteur afbellen. Op woensdag eindelijk de code voor itv omdat nu een afspraak met monteur staat ingepland. Gisteren blij het kabeltje en pakket binnen. Alle oude kastjes verwijderd en de nieuwe vast aangesloten in afwachting van de aansluiting. De digitenne had op de plaats van tv geen ontvangst maar die ene avond kan er dan nog bij. Vandaag natuurlijk geen glasvezel dus weer gebeld. Omdat de monteur pas woensdag komt gaat het abonnement nog niet in. Met de klantenservice kom ik niet veel verder. Hoe krijg ik het voor elkaar dat er iemand van kpn naar enexis belt om die knop weer om te zetten? Tot nu toe nooit geen problemen gehad maar vind het toch te gek dat we 2 weken zonder zitten omdat alles bij kpn verkeerd gaat. Aan excuses en is heel vervelend heb ik niet zoveel.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Rijkertjes. Ik zou graag voor je willen kijken wat ik kan doen om de dingen soepeler te laten lopen. Gezien de afspraak voor woensdag staat is de kans wel aanwezig dat ik niet iets kan versnellen. Om te zien wat ik voor je kan doen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Ik hoor graag van je!

Meer gegevens op mijn profiel gezet. Net nog een  keer gebeld maar versnellen gaar niet. Ik zoek iemand die de knop om kan laten zetten of een monteur kan  laten overwerken vandaag.

Ik zie dat je gebeld hebt en helaas kan ik verder ook weinig voor je doen. We zullen die monteur moeten afwachten :-(

Ik kan wel een gratis bundel voor je regelen, mocht je daar behoefte aan hebben.Â