Beantwoord

aansluiten printer

  • 18 March 2020
  • 7 reacties
  • 605 keer bekeken

Hoi!

Het lukt me niet op mijn printer (Canon Pixma MG3550) te koppelen aan mijn Wifi. Ik zag dat het soms helpt om de instellingen van de Experiabox (V10) te wijzigen (ander kanaal), maar ik wil nu we zoveel thuis zijn echt niet zonder wifi komen te zitten. Wie heeft de tip?

 

Groet Corine

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 March 2020, 18:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @CBVL 

Had je hier al gekeken?

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u alleen een Experiabox of heeft u ook versterkers? 

Hallo @CBVL , sluit de printer met een USB-kabel aan op een computer, gebruik dan het hulpprogramma van Canon om te verbinden, waarbij je de keus hebt voor USB of draadloos. Zonder USB-kabel gaat het niet lukken. Als de wifi-verbinding gelukt is kun je de USB-kabel weer verwijderen.

Zonder USB-kabel draadloos verbinden wordt een gebed zonder end.

Ik moet mijn Canon morgen ook weer opnieuw installeren i.v.m. modemwissel en ga het als boven beschreven doen.

 

 

 

Heeft u alleen een Experiabox of heeft u ook versterkers? 

Alleen een Experiabox.

Hallo @CBVL , ik heb zojuist mijn Canon weer draadloos aan kunnen sluiten op de USB-manier, zoals eerder beschreven.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @CBVL Ik ben geen expert, maar volgens mij geeft Jan een prima tip. Wil je dat een proberen? 

En als het nou een Samsung CX 480  printer betreft? Bi knippert het wifilampje in rood op de vox12