Beantwoord

adapter experia v9 kapot

  • 14 March 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

De adapter van onze experia v9 is stuk. We hebben er tijdelijk een andere op aangesloten. Hoe kom ik aan een nieuwe?

icon

Beste antwoord door Lisa 14 March 2020, 17:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Han Biemans, Welkom hier op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Helaas hebben we geen adapters meer op voorraad voor de V9 Experiabox. Het enige wat we kunnen doen is de Experiabox omruilen. 
Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld in je profiel, dus ik zou het voor je in gang kunnen zetten. 
Laat je het weten als je dit wenst? We sturen in dat geval de nieuwe Experiabox naar een PostNL punt bij jou in de buurt, daar kun je de oude Experiabox omruilen voor de nieuwe. 

Ik hoor graag van je! 

Nou dat is top zeg! Natuurlijk wil ik dat heel graag.

Ik wacht je bericht af!

bedankt.

Han

Reputatie 7
Badge +17

@Han Biemans Helemaal goed. Ik heb het verzoek doorgezet naar de afdeling logistiek. Je ontvangt uiterlijk maandag een e-mail van ons met de details over de verzending. Fijn dat je voor nu in ieder geval die andere adapter kunt gebruiken. Fijn weekend verder!:blush:

Reageer