Beantwoord

Apparaat op ons wifi thuisnetwerk zichtbaar dat niet van ons is

  • 4 January 2023
  • 7 reacties
  • 170 keer bekeken

Ik zie in de “Thuis” app op mijn mobiel dat er de hele dag een vreemd apparaat online is op ons wifi thuisnetwerk.

Kan KPN dit voor ons verwijderen ?

Zie zelf geen mogelijkheid.

Ps : Heb het wachtwoord voor het thuisnetwerk gewijzigd maar heeft niets geholpen...

icon

Beste antwoord door slingshot 4 January 2023, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Weet u zeker dat het geen slim apparaat is zoals een wifi lamp is?

Als u het wachtwoord heeft gewijzigd dan moet het haast wel een eigen apparaat zijn.

Wat is de naam die wordt weergegeven?

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u een tv ontvanger of ander apparaat dat aangesloten is op een SuperWiFi? 

slingshot : S20-FE-van-Arinda

S20 FE is een Samsung telefoon geeft google weer...

Reputatie 7
Badge +24

Ps : Heb het wachtwoord voor het thuisnetwerk gewijzigd maar heeft niets geholpen...

Voor de duidelijkheid: u heeft dus bij alle apparaten het nieuwe wachtwoord in moeten voeren? Heeft u veel apparaten op de WiFi? Want dan was dat een hele klus, of niet?

Reputatie 5
Badge +5

slingshot : S20-FE-van-Arinda

S20 FE is een Samsung telefoon geeft google weer...

En u kent geen Ainda neem ik aan? Heeft u het wachtwoord van alle wifi netwerken aangepast, ook gasten netwerk etc. Dan zou een apparaat met het oude wachtwoord nog kunnen verbinden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dick van Vreedendaal, welkom op ons forum! Ik heb geen toegang tot deze instellingen en op afstand kunnen we dit ook niet voor jou wijzigen.
Ben je er inmiddels uit hoe of wat?

Nee...