Beantwoord

Apparaat verwijderen uit lijst van aangesloten apparaten Experia Box V10A

  • 3 February 2022
  • 5 reacties
  • 1399 keer bekeken

Ik wil een apparaat verwijderen uit de lijst van aangesloten Wifi apparaten op mijn Experia Box V10A. Hoe gaat dat in zijn werk? 

icon

Beste antwoord door ITRIZ 16 February 2022, 10:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @ITRIZ, we helpen je hier graag op weg met jouw Experia Box. 

Begrijp ik het goed dat je een apparaat verbonden met je wifi ziet staan in de webinterface van je modem wat daar niet hoort te staan?
In dat geval zou je het beste het wachtwoord van je wifi aan kunnen passen. Dit kun je via de webinterface doen, de online servicetools of de KPN Thuis app.

Hallo Alexandra,

Dank voor het antwoord :-) Ik heb het advies opgevolgd. Daarna heb ik alle apparaten die ik wilde aansluiten opnieuw aangemeld. Wanneer ik de lijst met aangesloten apparaten bekijk (na indrukken van de ‘verversen’ knop), dan zie ik het apparaat dat ik wilde afsluiten toch nog staan met een wifi verbinding erbij. Gek genoeg wijzigt de lijst van aangesloten apparaten wanneer ik de ‘verversen’ knop nogmaals indruk: dan verschijnt het verwijderde apparaat niet. Druk ik dan weer op ‘verversen’, dan staat hij er weer wel. Het lijkt alsof de apparatenlijst niet goed ververst wordt. Hoe los ik dit op?

Reputatie 7
Badge +19

@ITRIZ Om je goed te kunnen helpen heb ik meer informatie nodig. Om wat voor apparaat gaat het? Weet je zeker of het betreffende apparaat wel of niet verbonden is met jouw wifi? Heb je je wifi gegevens veranderd sinds mijn laatste bericht? Alle details zijn welkom. Zo wordt het zowel voor mij als voor andere forumgebruikers makkelijker om met je mee te denken.

Beste Alexandra,

Het betreft een airconditioning apparaat welke op afstand bedienbaar was via mijn wifi netwerk. Ik kon niet nagaan of dit apparaat nog verbonden was aan mijn wifi netwerk, omdat ik mijn account bij de leverancier had opgezegd. De app werkte daarom niet meer.

Inmiddels heb ik mijn Experia V10a ge-reset. Na deze reset bleef de lijst van aangesloten apparaten gelijk bij het verversen en was de airco verdwenen. Probleem is opgelost.

Admin: linkje naar reset instructies toegevoegd

Reputatie 7
Badge +19

Beste Alexandra,

Het betreft een airconditioning apparaat welke op afstand bedienbaar was via mijn wifi netwerk. Ik kon niet nagaan of dit apparaat nog verbonden was aan mijn wifi netwerk, omdat ik mijn account bij de leverancier had opgezegd. De app werkte daarom niet meer.

Inmiddels heb ik mijn Experia V10a ge-reset. Na deze reset bleef de lijst van aangesloten apparaten gelijk bij het verversen en was de airco verdwenen. Probleem is opgelost.

Admin: linkje naar reset instructies toegevoegd

Top! Goed om te horen en dankjewel voor het delen van de tip. Mogelijk zijn andere bezoekers die iets soortgelijks opmerken er ook mee geholpen :blush:  Ik heb de link naar de reset instructies toegevoegd in je bericht.