Beantwoord

AVM Fritzbox 7530 geeft aanhoudend 403

  • 19 February 2021
  • 4 reacties
  • 242 keer bekeken

Bij pogingen om het telefoonnummer te koppelen op de Fritzbox in plaats van de Experiabox mislukt de registratie steeds met foutcode 403. Diverse malen het wachtwoord gecontroleerd en gewijzigd via de servicetool, maar de fout blijft hetzelfde.

Wat mij wel opvalt is dat als ik alle gegevens invul in de ‘wizard’ als ‘andere aanbieder’ met alle KPN gegevens, dat de FB deze zelf wijzigt naar KPN. Deze lijken dus herkend te worden.

Bij de internetverbinding krijg ik echter alleen contact als ik het ‘Telfort Glasvezel’ profiel gebruik. PS. Ik had voorheen Telfort glasvezel welke onlangs is omgezet naar KPN.

Bij de internetverbinding ‘Toegangsgegevens’, werkt het KPN Glasvezel-profiel niet. Zou er nog iets aan mijn lijn in de Telfort-stand staan waardoor het registreren van het telefoonnummer / SIP mislukt?

icon

Beste antwoord door wjb 19 February 2021, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Welke versie van FRITZ!OS draait op die 7530?

Staat er administratief wellicht nog een order open waardoor het wijzigen van het wachtwoord in de KPN SIP servicetool niet doorloopt.

Bel klantenservice eens op 0800-0402 om dat na te vragen.

FRITZ!OS: 07.21 
Er loopt ook een verhuisopdracht. Ik zal bellen met 0800-0402.

Reputatie 7

FRITZ!OS: 07.21 

Dat is mooi, die heeft een wizard voor KPN.

 

Er loopt ook een verhuisopdracht.

Dan zal dat wel de reden waarom de wijziging van het wachtwoord via de SIP servicetool nog niet doorgelopen is.

Het is mijns inziens te zot voor woorden dat het bij KPN anno 2021 nog steeds niet mogelijk is om meerdere wijzigingen parallel van elkaar door te voeren.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Evdass, ik lees dat je er niet uit komt met de FRITZ!Box en dat er een verhuizing loopt. Fijn dat je al op weg geholpen bent door wjb. Ik hoop dat je er telefonisch met onze klantenservice uitgekomen bent, onze Tech Desk kan je waar nodig helpen met de FRITZ!Box.Â