Beantwoord

Backoffice neemt geen contact met ons op

  • 7 April 2020
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Op 16-3 hadden wij een monteurs- afspraak gepland staan. Nu is deze afspraak i.v.m. het corona-virus gecanceld, begrijpelijk. Direct zelf de Experiabox aangesloten, maar nu blijkt dat er nog iets omgezet moet worden door een monteur. Klantenservice meerdere malen gebeld, van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk werd er aangegeven dat er nog contact met ons opgenomen zou worden door de backoffice. Inmiddels zijn we drie weken verder en hebben wij nog van niemand iets gehoord. Meerdere malen opnieuw contact gezocht via o.a. de chat/fb-messenger, hier wordt enkel aangegeven dat we maar moeten afwachten. Ook telefonisch wordt telkens aangegeven dat er nog contact met ons opgenomen wordt, maar ondertussen horen wij niets. Ik begrijp de hele situatie rondom de aangescherpte maatregelen volkomen, maar dat wij zo slecht te woord worden gestaan door de klantenservice en dat er niemand is die ons in ieder geval van informatie kan voorzien, vind ik toch wel echt zeer slecht. Altijd tevreden geweest over KPN maar dit wordt met de dag minder..  
 

Wij zouden heeel graag willen weten wanneer wij weer over internet kunnen beschikken en eindelijk vanuit ons eigen huis kunnen werken. 

icon

Beste antwoord door Natasja 10 April 2020, 11:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Anke-. Van harte welkom hier en bedankt voor je bericht. Ik ben het met je eens dat je in een situatie als deze op de hoogte moet worden gehouden. Mijn excuses dat dit niet gebeurt. Ik kan me levendig voorstellen dat je hierover niet tevreden bent. Ik heb meteen je abonnement erbij gepakt. Ik lees inderdaad dat de order in behandeling is bij een achterliggende afdeling. Zij monitoren de order en horen contact met je op te nemen. Wat ik nu zie is dat de monteur in de straatkast nog werkzaamheden moet uitvoeren, voordat de verbinding werkt. De uitvoering hiervan staat gepland op 15 april. Ik moet je dus vragen om 15 april af te wachten. Vanaf dan zou alles moeten werken. Meer kan ik op dit moment niet voor je doen vrees ik. :disappointed:

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Anke-. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Heb je sinds gisteren weer internet? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.

Ik ga het vanavond meteen nakijken, dan zal ik je iets weten. Dankjewel voor je reactie! 

Reputatie 6
Badge +9

Dat is prima. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik hoop natuurlijk dat alles nu werkt zoals het hoort.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Anke-. Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er daarom van uit dat geen nieuws goed nieuws is en je weer internet hebt. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag. 

Reageer