Beantwoord

Beheerderswachtwoord verkeerd. Lukt telkens niet

  • 10 June 2022
  • 21 reacties
  • 291 keer bekeken

Helaas hier hetzelfde probleem en helaas werken bovenstaande tips allemaal niet. Geen idee wat ik nu moet doen

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 13 June 2022, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Yvonne24, we denken hier graag met je mee.

Ik begrijp dat je er niet uit komt met het beheerderswachtwoord. Gebruik je SuperWifi's? En kan je vertellen wat je precies geprobeerd hebt? Alle details zijn welkom (behalve de wachtwoorden natuurlijk ;)), dan wordt het makkelijker om je op weg te helpen.

Verder vind je ook in dit topic tips over het beheerderswachtwoord: 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Yvonne24, ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent! Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Hoi, ja die gebuik ik. Ik heb in de app alle qr codes geprobeerd die ik kon vinden, heb alles opnieuw verbonden, wachtwoord vergeten geprobeerd maar niks werkt. 

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u? Of heeft u de KPN Box? 

Ik heb een experiabox 12

 

Sorry kpn box zie ik staan 

Reputatie 3

Waarom heb je een usb in de box12?

Is het inmiddels gelukt?

welke wifi versterkers heb je staan? Heb jij deze geïnstalleerd of heeft een monteur dit voor jou gedaan?

Het is niet gelukt. Usb moet ik even kijken als ik thuis ben. We hebben het zelf gedaan. Alles werkt behalve de app en op dit moment slecht internet bereik die het altijd gedaan heeft na aansluiten 

Reputatie 7
Badge +19

@Yvonne24 Als je nog hulp kunt gebruiken, deel hier dan zo veel mogelijk informatie over welke apparatuur je hebt en hoe alles aangesloten is:

Hoi @Yvonne24, we denken hier graag met je mee.

Ik begrijp dat je er niet uit komt met het beheerderswachtwoord. Gebruik je SuperWifi's? En kan je vertellen wat je precies geprobeerd hebt? Alle details zijn welkom (behalve de wachtwoorden natuurlijk ;)), dan wordt het makkelijker om je op weg te helpen.

Verder vind je ook in dit topic tips over het beheerderswachtwoord: 

 

Zo maak je het voor anderen, zoals @Espirito, gemakkelijker om met je mee te denken.

Hoi, ik had hier al antwoord op gegeven maar zal het nog een keer doen.

Ik heb super wifi punten. Deze geprobeerd maar dit werkt niet. Heb alles gereset maar ook dit werkt niet. Het heeft het altijd gedaan tot de app veranderd was. Internet is sinds kort ook erg slecht tot zwak. Daarom wilde ik kijken dit te verbeteren maar gaat niet zonder het wachtwoord. Ik heb alle super wifi punten geprobeerd maar niets werkt.

Reputatie 3

Dan raad ik aan het modem en evt de super wifi punten te resetten. Dit doe je door middel van het reset knop: hiervoor heb je een pincet of paperclip nodig.

op het modem houdt de reset knop ingedrukt totdat de lampjes aan de voorzijde van het modem uit gaan, daarna kan je weer inloggen met het standaard wachtwoord van het modem of scan de qr code in met de kpn thuis app. om eventueel de super wifi te resetten houdt je ook hier de reset knop; let op, met pincet of paperclip, ingedrukt gehouden totdat het ledje aan de voorzijde rood gaat branden, dan is de super wifi gereset. 

Staan de super wifi's draadloos of op een internet  kabel? op een internet kabel is het meestal niet nodig om de super wifi te resetten en opnieuw te installeren. Reset wel het modem zodat je weer met het beheerders wachtwoord kunt inloggen.

Hoi dit heb ik gedaan maar werkt niet. De super wifi zit bekabeld aan de router.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi dit heb ik gedaan maar werkt niet. De super wifi zit bekabeld aan de router.

Dat is jammer. Welke apparatuur heb je gereset en hoe precies? In welke volgorde? Ik raad je ook aan om de Experia Box te resetten. Doe dit als eerste en wacht tot hij opgestart is. Daarna reset je de SuperWifi's

Dit heb ik gedaan in die volgorde. Ik heb inderdaad gewacht tot hij het weer deed.

Reputatie 7
Badge +19

@Yvonne24  Hè, wat gek dat het daarmee niet lukt. Het is zo van afstand heel lastig om de vinger op de zere plek te leggen. Als het zo blijft, raad ik je aan om even te bellen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Mijn collega doorloopt het dan stap voor stap met je. Op die manier is het makkelijker om er achter te komen waar het mis loopt, dan op deze manier via het forum. Ik hoop dat het snel opgelost is zodat je er in kan! 

Doe ik dat

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb een experiabox 12

 


Nee je hebt een kpn box 12 en dat is toch echt een heel ander apparaat dan een experia box versie zoveel.

Het is meestal een heel gedonder om het apparaat weer te kunnen benaderen. Mijn ervaring is dat zo'n apparaat plotsklaps (zonder echte reden) niet meer te benaderen is. Die gaat dan een “eigen” leven lijden. Doe je wel een reset met een kabel en niet met wifi?

“Ergens” uit dit forum: Na het drukken van de knop (pinhole) voor 7 seconden herstart de RG met fabrieksinstellingen.

Eerst de kpn box 12 proberen te resetten en daarna de wifi-punten proberen te resetten.

Reputatie 7
Badge +24

Waarom heb je een usb in de box12?

Sommige mensen gebruiken dat als voeding voor een ander apparaatje. Of misschien om hun telefoon op te laden.

Reputatie 5
Badge +1

Waarom heb je een usb in de box12?

Sommige mensen gebruiken dat als voeding voor een ander apparaatje. Of misschien om hun telefoon op te laden.

Een usb-stick is inderdaad ongewoon. Meestal wordt een usb-poort voor een printer gebruikt om op “afstand” te kunnen printen en niet om een telefoon op te laden. Zo'n usb-aansluiting zit daarvoor te ongunstig achterop de kpn box 12.

Reputatie 7
Badge +24

Waarom heb je een usb in de box12?

Sommige mensen gebruiken dat als voeding voor een ander apparaatje. Of misschien om hun telefoon op te laden.

Een usb-stick is inderdaad ongewoon. Meestal wordt een usb-poort voor een printer gebruikt om op “afstand” te kunnen printen…

Maar dat ondersteund de KPN Box niet.

... en niet om een telefoon op te laden. Zo'n usb-aansluiting zit daarvoor te ongunstig achterop de kpn box 12.

Sommige mensen hebben hem gewoon los in de huiskamer staan, in de vensterbank ofzo. Dan kan je er prima bij. En het kabeltje kun je er gewoon in laten zitten.

Reputatie 7
Badge +24

Doe ik dat

Is het al gelukt?