Beantwoord

Beloofde super wifi niet ontvangen

  • 20 January 2021
  • 8 reacties
  • 103 keer bekeken

Nieuwe klant bij kpn. Vervolgens tv en internet abonnement genomen met de 2 super wifi.

Monteur komt langs en regelt alles netjes. Hierna vraag ik naar de super wifi's. Echter niet geleverd. Ik bellen met kpn. Blijkt dat ik een abonnement met korting heb en geen 2 super wifi. Gevraagd of ik deze kon omzetten.

Dit kan maar...... Dan moet ik eerst de order annuleren, alles opsturen. Vervolgens nieuw abonnement nemen met de 2 extra super wifi's. Dit duurt 5 werkdagen(het opsturen) Gevraagd of ze de 2 super wifi's ook konden opsturen, maar helaas dit doen de medewerkers van een loods waar de super wifi's liggen en kunnen volgens kpn niet apart worden verzonden.

Nog geen dag klant en nu al ontevreden.

Enige wat ik wil zijn de 2 super wifi's zoals beloofd. De korting mogen ze houden, die hoef ik niet eens.

Kan dit nog geregeld worden kpn? 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 31 January 2021, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Ontevreden klant26 en bedankt voor je bericht! Door de drukte op het forum, kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Wat zuur dat je nu een andere actie krijgt, dan je voor ogen had. Wat van belang is, is wat er in jouw bevestiging vermeld staat: dat zijn de gemaakte afspraken en daar gaan we vanuit. Aanpassen van een welkomstcadeau of actie kan inderdaad door de bestelling binnen 14 dagen te annuleren en opnieuw aan te vragen, maar dan met de gewenste actie. Ik weet niet welk pakket jij gekozen hebt, maar stel dat je gekozen hebt voor het meest gekozen pakket, 100Mbits, met interactieve TV. Dan krijg je de eerste 6 maanden €22,50 per maand korting. €22,50 x 6 = €135,-. Een startpakket Superwifi punten voor bestaande klanten is €149: als je het op die manier tegen elkaar wegstreept, is het dan interessant voor jou om de Superwifi punten los aan te schaffen via onze webshop?

Beste shyrin, 

 

Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het niet netjes hoe dit loopt. 

In eerste instantie werd er gezegd bij de klantenservice dat die persoon niet over de bevoegdheid gaat als het gaat om de super wifi's als nog op te sturen. Vervolgens krijg ik de persoon die wel over die bevoegdheid heeft en gaat, en die zegt nee we kunnen ze niet op sturen. Was allemaal lastig, want de wifis lagen in een loods.... Maar nu blijkt dat je de wifis ook via jullie webshop kan bestellen. Dus kunnen ze die wifis wel versturen. 

 

Ik wil ze best via de webshop bestellen maar dan wel met korting, anders betaal ik nog steeds meer. 

Reputatie 7
Badge +16

Onze apparatuur wordt verzonden vanuit een centraal logistiek punt: op basis van een bestelling van Internet (en TV) wordt vanuit dat punt apparatuur geleverd. Daarnaast hebben wij een webshop, waar iedereen (KPN klant of niet) een bestelling kan plaatsen. Je moet daar zelf een bestelling plaatsen, vanuit de klantenservice kunnen wij geen bestelling voor je plaatsen of verzoeken om vanuit die voorraad Superwifi punten naar je te verzenden. Mijn collega's hadden je zeker al kunnen wijzen op het bestellen via de webshop: jammer dat dit niet gedaan is: excuses hiervoor.
Op de Superwifi punten via onze webshop zit al een korting van €50,- op de aanschafwaarde van €199,-, dus je komt uit op €149,- voor het startpakket: we bieden daar geen extra korting op aan.

Ik had ergens de hoop dat het geregeld zou worden. Maar tegen beter weten in.…

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Nu moet ik zelf de WiFis als nog aanschaffen. Ik ga informeren bij zigo hoe het daar geregeld is.

 

Reputatie 7
Badge +24

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

Klantvriendelijkheid en het wel of niet krijgen van gratis apparatuur zijn volgens mij 2 dingen die niets met elkaar te maken hebben.

U heeft korting gekregen, voor die korting kunt u toch alsnog 2 versterkers aanschaffen?

Ik ga informeren bij zigo hoe het daar geregeld is.

Precies hetzelfde als bij KPN: of versterkers, of korting. Niet beide.

Reputatie 3

Ik had ergens de hoop dat het geregeld zou worden. Maar tegen beter weten in.…

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Nu moet ik zelf de WiFis als nog aanschaffen. Ik ga informeren bij zigo hoe het daar geregeld is.

 

haha succes daar !!die regelen net zo veel voor je .. ik kan het weten want ik stap juist over 

En als je de bevestiging die je na bestellen had doorgelezen had je gezien dat er iets mis is aangevinkt, korting ipv de “gratis”super wifi punten.

Je kan ze alsnog krijgen, dat is deze bestelling herroepen en een nieuwe aanvraag doen met de superwifi punten, ben je er ook.

Succes met Ziggo, krijg je in ieder geval een brakke media box of voor een hoop geld in de maand de Media box next, die wel goed is.

Reputatie 3

En als je de bevestiging die je na bestellen had doorgelezen had je gezien dat er iets mis is aangevinkt, korting ipv de “gratis”super wifi punten.

Je kan ze alsnog krijgen, dat is deze bestelling herroepen en een nieuwe aanvraag doen met de superwifi punten, ben je er ook.

Succes met Ziggo, krijg je in ieder geval een brakke media box of voor een hoop geld in de maand de Media box next, die wel goed is.

maar nog altijd beter dan de tv boxen van kpn  maar gelukkig neem ik die weer niet want die zijn pas echt drama vergelekken met de Next , ik hoefde er niet voor bij te betalen !