Beantwoord

Betaalde monteur voor wifi problemen

  • 5 November 2020
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Wij hebben slechte verbinding in ons huis.. een paar keer gecontroleerd met wifi manager. nu zeggen dat er een monteur moet komen kost mij 50 euro.. Hallo wij betalen genoeg en het is jullie fout dat het niet goed werkt.. niet de onze


*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jose_ 11 November 2020, 16:39

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Friederichs , daar maak je helaas een denkfout. Een provider is verplicht een internetsignaal te leveren met een afgesproken snelheid op 1 computer, rechtstreeks bekabeld aangesloten aan het modem.

Dat jouw wifi thuis niet goed werkt is niet het probleem van de provider. KPN als provider doet er echter alles aan om je te helpen een goede wifiverbinding te krijgen, afhankelijk van de uitslag van de wifimanager kun je een (gratis) monteur aan huis krijgen of zelfs een gratis wifi uitbreidingsset, e.e.a. ter beoordeling door de monteur ter plekke.

Maar inzake wifi kun je er geen rechten aan ontlenen als de wifi bij jou thuis niet goed wil. Dat kan aan de aard van de bebouwing liggen, de wifi-drukte, de kwaliteit van de gebruikte apparatuur etc. etc.

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Friederichs, welkom op het forum!

Sorry voor mijn late reactie, we hebben het heel druk en daardoor heb ik nu pas de mogelijkheid om te reageren op jouw topic.

Gelukkig heeft @JanD al wel kunnen reageren en hij heeft een goed punt. We kunnen er als provider niet veel aan doen als jouw wifi-verbinding niet goed werkt. De verbinding over wifi is namelijk afhankelijk van ontzettend veel factoren. We willen je natuurlijk wel helpen om de wifi-verbinding bij jou thuis te verbeteren! Daar is onder andere de Wifi Manager voor ontwikkeld. Je geeft aan deze al een paar keer doorlopen te hebben. Heb je hem ook volledig en twee keer achter elkaar doorlopen? Als daaruit blijkt dat het niet lukt om jouw verbinding te verbeteren en de snelheid onder de 20 Mbit/s blijft, dan wordt een gratis oplossing door de online tool geboden. Je kunt dan bijvoorbeeld kiezen uit gratis Experia Wifi's of een gratis afspraak met de wifi-monteur. 

Ben benieuwd wat de uitkomst is van de Wifi Manager! Laat je het weten?

Reageer