Vraag

bewust kiezen voor kpn als telfort klant niet mogelijk

  • 9 November 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedemiddag beste kpn,

Ik zat er al lang over te twijfelen of ik bewust voor kpn zou kiezen en mijn contract zou verlengen. 

 

Wij zijn al sinds 2015 lid van telfort glasvezel en moet zeggen dat beviel altijd goed. Contracttermijn afgelopen..... even een belletje en ze hadden wel weer een leuke actie en je verlengde weer een jaar. 

 

Nu zijn we nog niet zo lang geleden automatisch over gegaan naar kpn. Verder geen keus in telfort opgeheven! Als je gaat vergelijken ben je bij kpn duurder uit maar aangezien je van telfort komt blijven de kosten hetzelfde. 

Na wikken en wegen en omdat het netwerk gewoon bevalt en het aantal internet gebruikers in huis groter word (kinderen worden ouder).

Wilde ik toch de internet snelheid gaan verhogen. Ik zag op internet een leuke actie staan (SUPERWIFI ACTIE). Ik bellen met kpn....... nu wist ik dat ik door de verhoging 5 euro duurder  uit zou zijn en als je een nieuw contract afsluit  zelf 9 euro duurder uit zijn (telfort 50mb 53,50 per maand ) ( kpn 100 mb 62.50 per maand) dit is beide inclusief 2 tv ontvangers. Maar dat had ik er voor over.

 

Nu had ik die goede meneer van de kpn aan de telefoon en kreeg te horen dat hij mijn geen actie mocht doen......... wel voor nieuwe klanten..... elke klant heeft ooit in het begin een leuke actie gehad en dat was eenmalig. Nu ben ik ruim 5 jaar oud geweest bij telfort en had elke keer wel een actie bij verlenging.

 

Ik ben nu zonder keuze gewoon overgezet naar kpn. Nooit geen actie mogen ontvangen van hun. Ik was nu zelfs bereid om wat meer te gaan betalen en mijn contract te verlengen. enige wat ik dan vroeg om dan gebruik te maken van de superwifi actie vroeg niets meer niets minder. 

 

NIET MOGELIJK!!

 

met alle respect vind ik dit een slechte service en omgang met trouwe klanten en zit er nu heel serieus over nadenken om te stappen naar een andere provider!!!

 

groet M.Jonker 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heb toevallig elders in een van de forumberichten gelezen, dat als je minimaal een half jaar ergens anders een abonnement hebt gehad (in de praktijk dus eigenlijk een jaar, omdat abonnementen doorgaans minimaal een jaar zijn). En je komt weer terug bij KPN, dat je dan wel in aanmerking komt voor een welkomsgeschenk.

KPN heeft een ander beleid dan Telfort.

Hallo @m.jonker , als voormalig TFT-klant was je in zekere zin al KPN-klant, maar met de TFT-voorwaarden, diensten en prijzen. Dus bij de migratie van TFT naar KPN is alleen de naam Telfort verdwenen en word je dus niet beschouwd als nieuwe klant.

Toen je klant werd bij TFT heb je hoogstwaarschijnlijk ook de eerste 6 maanden een leuke aanbieding gehad.

Ik heb in oktober, vlak voor de migratie naar KPN via TFT mijn thuisabo kunnen verlengen met een leuke aanbieding.

 

Reageer