Beantwoord

bosch Easy

  • 20 January 2021
  • 30 reacties
  • 300 keer bekeken

De termastaat Easy bosch na een 3d en die doet ook niet sints april 2020  niemand geef een goed advies  geprbeerd modem 1 tot 11 een hotspot aan gemaakt mijn printer ver wijderd dit alles helpt niet dus een gewone termostaat  zonder wifi  geef  rust

icon

Beste antwoord door Arie.3ssen 21 January 2021, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7

Welke Experia Box gebruik je?

Heb je naast de Experia Box ook nog andere wifi accesspoints in gebruik?

Zo ja, welke zijn dat? (Merk en type)

 alleen een nefit Easy en sony printer 3550

Reputatie 7

Kan je nog een keer naar mijn vragen kijken?

Er staat  wel een een naam van vorige moden van ziggo in BBCCF33 EN DIE heb ik niet meer?

 

Daar bedoel ik mee in home van de exb v10 

Reputatie 7

Er staat  wel een een naam van vorige moden van ziggo in BBCCF33 EN DIE heb ik niet meer?

Waar staat die naam van jouw vorige modem in?

Plaats eens een screenshot of foto van het scherm waar je dat ziet staan.

 

Daar bedoel ik mee in home van de exb v10 

Dus je hebt een Experia Box V10 (zonder a).

Ja expariabox

Experia box v10

Reputatie 7

Ja v10

En de andere vraag?

Zonder duidelijke antwoorden is het heel lastig om te analyseren waar het mis loopt.

In mijn exparia boxv10 op  home staan 5adressen  waar een van oude moden van ZIGGO BBCCF33 als ik mijn nefit Easy aan sluit. nu ik die van de van de muur haal is dit weg ?

Reputatie 7

Dan moet dat dus wel jouw Nefit Easy zijn maar dan is die dus ook verbonden met jouw V10.

Zie je op de display van de Nefit ook dat hij met wifi verbonden is?

Er kom niet op de Easy termostaat testaan maar al ik in log in de exparia box v10 staan5 adresse val telefoons en apet  .de termostaat st verbonden met wifi maar niet met het internet dan ken ik niet de Easy met mijn mobiel of aipet in stellen dan werkt de termostaat alleen aan en uit en niet met het Internet 

Reputatie 7

Staat er nu wel of niet een wifi symbool op de display van jouw Nefit Easy?

Als die er staat, staat links van dat wifi symbool dan een wereldbolletje met een kruis?

Maak anders eens een foto van de display van jouw Nefit Easy en plaats die hier.

Dit adres BBCCF33 staat in de modum als ik inlog ,de eerste rij staan 5 no adressen waar onder BBCCF 33 VAN EEN OUDE modum er is niks aan met die naam  BBCCF33 en als ik mijn termostaat verwijderd  is het weg en nefit Easy zeg dat licht aan de modum dus ?

Reputatie 7

Plaats nu alsjeblieft screenshots en foto's want zo komen we helaas niet verder.

Toon mij een screenshot van de V10 waar je die 5 adressen ziet.

Toon mij een foto van de display van jouw Nefit Easy.

En als je het MAC adres van die "BBCCF33" kunt tonen dan zou dat ook heel mooi zijn.

 

 

Reputatie 7

Kan jij eens op het knopje "Meer" klikken en het MAC adres opzoeken van het apparaat met de hostnaam BBCCF33?

Wat is dat MAC adres?

er is geen mac in stelling fia tabet androis of pc windows

Reputatie 7

er is geen mac in stelling

Elk apparaat heeft een MAC adres, ook dat apparaat waar we het hier over hebben.

Kijk anders eens bij Status -> DHCP -> Geavanceerd.

Voorbeeld:

 

dit ga boven mijn pet ik heb geen appel

in states het mac adres is 88:74:db:61

Reputatie 7

dit ga boven mijn pet ik heb geen appel

We hebben het ook niet over een Apple, maar over een MAC-adres.

 

in states het mac adres is 88:74:db:61

Ik mis twee getallen.

nu is BBCCF33 weg ?

mac adres iis88:d2:74:aa;db;61

 

Reputatie 7

Blijkbaar geef je nu het MAC adres van jouw V10 en niet het MAC adres van dat apparaat met hostnaam BBCCF33.

Plaats een foto van de pagina Status -> DHCP -> Geavanceerd met het overzicht van toegewezen DHCP adressen. (Zie voorbeeld een paar berichten terug.)