Beantwoord

Brother printer krijgt geen verbinding met Wifi sinds overstap van Ziggo naar KPN

  • 7 February 2022
  • 5 reacties
  • 346 keer bekeken

Na overstap van Ziggo naar KPN glasvezel krijg ik geen verbinding meer met mijn printer. Van alees geprobeerd, zonder resultaat. Ik ben digibeet. Wat moet ik doen ??

icon

Beste antwoord door Vulpen 7 February 2022, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

De verbinding kan gemaakt worden met een 2.4ghz netwerk ben ik bang. Zoek maar eens naar dit probleem... Er komen updates voor de router waarmee het wel mogelijk is. Heeft u deze nog niet ontvangen misschien. Welke box heeft u?

Reputatie 6
Badge +9

En welke model/type printer heeft u.

Mogelijk dat de printer nog “denkt”  dat hij op het Ziggo netwerk verbonden is waardoor je hem niet kan bereiken. (eventueel een vast ip ingesteld in de printer) 

Als de printer gereset en opnieuw verbonden word zou dat opgelost kunnen worden (als dat de oorzaak is)

Printer: brother DCP-J522DW GERESET, maar ik krijg melding printer heeft fout status....

Reputatie 6
Badge +9

Staat er ook bij welke foutstatus?

en krijg je die als je de printer opnieuw probeert te verbinden met het netwerk? (Dus op de printer via  Menu > All Settings > Network > WLAN > Setup Wizard)

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Abe2022 hoe is de situatie nu? Heb je het laatste bericht van Vulpen nog kunnen bekijken?