Call of Duty geeft: "Networking failed to start [reason: HUENEME - NEGEV]"

  • 19 March 2024
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik ben echt teleurgesteld! Ik heb de hele dag doorgebracht met zoeken en proberen. Ik heb uren besteed aan het resetten en vervolgens alles weer gekoppeld, en nu blijkt het allemaal voor niets te zijn geweest. Ik zie dat ODIDO hetzelfde probleem heeft en dat zij een firmware-update krijgen voor hun modem, waarmee het probleem wordt opgelost. Hoe gaan jullie hiermee om, KPN? Dit is zeer frustrerend en ik hoop op een snelle en effectieve oplossing!

Admin: afgesplits, eigen topic voor aangemaakt

 

 

 

 

 


5 reacties

Ik ben echt teleurgesteld! Ik heb de hele dag doorgebracht met zoeken en proberen. Ik heb uren besteed aan het resetten en vervolgens alles weer gekoppeld, en nu blijkt het allemaal voor niets te zijn geweest. Ik zie dat ODIDO hetzelfde probleem heeft en dat zij een firmware-update krijgen voor hun modem, waarmee het probleem wordt opgelost. Hoe gaan jullie hiermee om, KPN? Dit is zeer frustrerend en ik hoop op een snelle en effectieve oplossing!

 

 

 

 

 

https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/foutcode-hueneme-negev-call-of-duty-ps5-361629

Reputatie 7

Heb jij "super”wifi 2’s in gebruik?

Staat UPnP aan of uit op jouw Experia/KPN Box?

 

Heb je het onderstaande topic gezien?

 

Heb jij "super”wifi 2’s in gebruik?

Staat UPnP aan of uit op jouw Experia/KPN Box?

 

Heb je het onderstaande topic gezien?

 

Ik heb 3st. super wifi's en heb dat topic ook gelezen. ook uitgevoerd, was er een dag zoet mee maar helaas niets geholpen. UPnP stond uit en heb na het lezen van de topic aangezet, alles gereset en gedaan… niets geholpen

Reputatie 7

Sluit de Xbox eens met een netwerkkabel aan op de Experia/KPN Box.

Krijg je dan ook die foutmelding?

Ik zal het vanavond testen op mijn ps4

Reageer