Camerabeelden niet op telefoon te bekijken, wel bij Ziggo

  • 23 April 2022
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Sinds ik bij KPN ben kan ik ookgeen camerabeelden niet meer op mijn telefoon bekijken en wel bij Ziggo. Dit zou komen dat er een poort open moet worden gezet, maar niemand bij KPN krijgt dit voor elkaar. Ook heb ik zeer veel storing, 4x op een avond een blauw scherm wordt er gek van en overweeg weer naar Ziggo te gaan, waren nooit problemen.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Knallie! Hoe we dit op gaat lossen hangt een beetje af van de apparatuur die je hebt. Laat hier even weten welk camerasysteem je hebt. En ook welke Experiabox je hebt. Dan gaan we kijken hoe we de camera's weer aan de gang kunnen krijgen!

Reputatie 7
Badge +24

Sinds ik bij KPN ben kan ik ookgeen camerabeelden niet meer op mijn telefoon bekijken en wel bij Ziggo. Dit zou komen dat er een poort open moet worden gezet, maar niemand bij KPN krijgt dit voor elkaar.

Dat is ook niet iets wat KPN ondersteund. Het kan wel. Maar u zult dat zelf moeten doen. Of laten doen door de installateur van de camera als u dat zelf niet kunt. Hier op het forum kunnen we u daar ook hij helpen.

Ook heb ik zeer veel storing, 4x op een avond een blauw scherm wordt er gek van en overweeg weer naar Ziggo te gaan, waren nooit problemen.

Dat is op de tv? U gebruikt de tv ontvanger van KPN? Met de witte afstandsbediening?Â