Vraag

Camers's en deurbel van Eufy HomeBase 2 toont tragere beelden als het via Wifi is verbonden

  • 2 March 2023
  • 3 reacties
  • 378 keer bekeken

Goedemorgen,

Wellicht iemand hier een idee. Sinds een maand hebben wij hier glas van KPN met een 12 Box. Internet en TV werken perfect dus daar niks over te klagen.

Eigenlijk heb ik niks te klagen maar ben ik aan het stoeien. Ik heb vorig jaar een Eufy HomeBase 2 gekocht, deze is aangesloten geweest op het oude adres, ook KPN Glas. Eufy is al terug gezet naar factory. Hij doet het prima, ook het terug zien van de beelden, tot ik op Wifi ga. Dan kan ik nog steeds alles terug zien, maar traag, alsof er lag is.

 

Nu heb ik de Eufy in het modem op basis van het MAC al een vast IP gegeven, 192.168.2.272. Ik heb een Port Forwarding gedaan naar TCP 443 en UDP 65535 en nog TCP 80 (maar die zal niks doen meende ik). External host staat op 0.0.0.0 en Internal op het ip wat ik had aangegeven. UPnP staat uit. Probleem is zowel voor de deurbel als de camera's.

 

Zie ik nog wat over het hoofd?

 

Alvast bedankt.

 

Paul


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kloever. Welkom op het forum!

Ik snap goed dat je graag alles snel aan het werk wilt. Zo te zien doe je ook alles goed. 

Heb je ook nog geprobeerd alles te verbinden met een 2,4GHz netwerk? Door gebruik te maken van Extra Wifi? 

Naast dat zie ik zo niet direct iets dat anders zou moeten.

Hi @Kloever. Welkom op het forum!

Ik snap goed dat je graag alles snel aan het werk wilt. Zo te zien doe je ook alles goed. 

Heb je ook nog geprobeerd alles te verbinden met een 2,4GHz netwerk? Door gebruik te maken van Extra Wifi? 

Naast dat zie ik zo niet direct iets dat anders zou moeten.

Goedemorgen Bram,

Ja ook getest. Ik heb de 2,4 en de 5 gepakt om te kijken of het verschil uitmaakt. Ook bedraad getest. Op hem moment dat ik op het zelfde netwerk zit loopt alles mooi en soepel. Ga ik met bv mijn GSM van het netwerk af dan niet meer.  Ik gok dat het hier meer een issue met de Home Base van Eufy is dan het netwerk van KPN, maar wellicht dat iemand een gouden tip had.

Reputatie 7
Badge +17

@Kloever duidelijk! Ik heb zelf helaas die gouden tip niet voor je. Wellicht dat een andere forumgebruiker nog iets kan toevoegen.