Beantwoord

Connectie tussen iPhone en Argon Stream voor Spotify Connect lukt niet

  • 27 January 2022
  • 1 reactie
  • 650 keer bekeken

Het lukt maar niet om deze 2 apparaten elkaar te laten vinden via de router.  Heb een Expedia 10

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 31 January 2022, 09:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Marc M, leuk dat je ons gevonden hebt. Je probeert dus de Argon Stream via Spotify Connect muziek vanaf de iPhone te laten afspelen. Maar dit lukt niet. Nu moet ik je zeggen dat ik niet bekend ben met de Argon Stream. Ik heb daarom ook even op internet moeten zoeken naar een oplossing. Zowel de iPhone als de Argon Stream moeten verbonden zijn met hetzelfde wifi netwerk. Heb je de Argon Stream al verbonden met het wifi netwerk? Op hifi.nl lees ik het volgende:

Voor deze manier van muziek streamen heb je toch ook nog een Wi-fi router nodig. Nadat de Stream 2 eenmaal aangesloten is, wordt een navigatiemenu aangeboden. Via de meegeleverde afstandsbediening kun je gemakkelijk door het menu scrollen en kom je bijna automatisch bij het menu waar je je Wi-fi code kunt invullen. Als je dat gedaan hebt zoekt de Stream 2 verbinding met je netwerk.

Wanneer je dit gedaan hebt en dus beide apparaten verbonden zijn met hetzelfde wifi netwerk, moet je op jouw iPhone de Argon Stream kunnen selecteren bij Spotify Connect. Als dit niet werkt, dan lijkt het mij een goed idee als je contact opneemt met de makers van de Argon Stream. Zij kunnen je ongetwijfeld verder helpen!