Er was kort geleden een klein probleem / storing met de Wifi bij ons.
De dame aan de Telefoon 0800-.... van KPN gaf aan om de KPN Wifi versterker te resetten.
Aldus gedaan, kreeg daarna met geen mogelijkheid het RING deurbel systeem meer werkend, dus de bel / chime die in de woonkamer hangt ( versie zonder antenne )
KPN monteur langs geweest op 07-06-2019 maar die kreeg ook het Ring systeem ( deurbel / Chime ) setup niet werkend.
Kreeg de tip om RING te bellen,.......werd een chat met de USA dit 4 X ben er 10uur mee bezig geweest.
Lukt niet !
Via de setup van Ring om alles opnieuw te installeren krijg je in de setup mijn Wifinet werk NIET te zien ????
Ringdeurbel met camera doet het wel en zit op het netwerk.
Ring helpdesk USA kreeg het niet voor elkaar.
07-06-2019 Vrijdagavond KPN 0800,... gebeld en uitgelegd aan een collega die er iets meer van begreep.
Uiteindelijk kwamen wij zover dat in mijn instellingen en in de setup App van “ Ring “ je het Wifiversterker netwerk niet
te zien krijgt ??
Om op de site met het begin van 192. De modem ( Wifimodem versterker ) Te komen heb ik een Admin user en Wachtwoord nodig wat
ik niet zie op de onderkant van de wifi versterker ? Alleen het wachtwoord.
Met Admin hoofdletter en kleine letter lukt het niet ??
Via de telefoon https://tel:0800-0402 gaf men aan dat met hier niet mee helpt,....MAAR dat men ( KPN ) wel komt of helpt met die gegevens om
het weer werkend te krijgen als je die gegevens niet heb.
Weet hier iemand iets van dit probleem waar wij nu mee zitten ??
Lukt mij wel om via advies / uitleg wat te wijzigen of om te zetten .
( Er komt nu wel waarschijnlijk een KPN monteur langs.
Hebben geen zin om hier voor de kosten op te draaien.
Misschien heeft men hier tips om de Chime/Bel toch nog eerder aan de praat te krijgen ???
Alvast dank !
Experia Box V10
Zwart witte KPN kastjes
Zwarte Wifi versterkers van KPN. 2X
Beste antwoord door Musky
Bekijk origineel