Beste KPN,
Ik heb al een tijdje last van uitvallen bedraad internet op mijn desktop. Mijn laptop en telefoons werken allemaal prima op wifi. Voordat ik overstapte op KPN had ik internet van Ziggo en dit werkte prima bedraad, het viel nooit uit.
Nu dus met KPN valt bedraad internet heel vaak uit. Als ik dan de probleemoplosser start van windows krijg ik dit als melding:
De standaard gateway is niet beschikbaar
Ik heb al meerdere malen mijn modem opnieuw gestart en gereset alsook mijn pc maar helaas geen verbetering. Tussen mijn modem en pc is switch aangesloten maar deze is unmanaged. Verder zijn ook mijn tv en NAS aangesloten op dezelfde switch.
Ik heb ook mijn modem direct aangesloten op de desktop maar helaas is er niks veranderd.
Wat kan ik hier aan doen om dit probleem voorgoed op te lossen?
Alvast bedankt!
Firmware: V12.C.23.04.38
KPN Box 12 - SagemcomFast5359_KPN
Met vriendelijke groet,
Adnan
Beste antwoord door Karic
Bekijk origineel