Vraag

derde super wifipunt installeren

  • 1 February 2021
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

in mijn netwerk met 2 superwifipunten wil ik een derde toevoegen. Installatie lukt niet. Na doorlopen stappen (3x geprobeerd, met factory reset) gaat de superwifi constant blauw branden. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Gert1234! Welkom op ons KPN Forum. Het is hier erg druk, zoals je vast al had verwacht. Vandaar mijn late reactie.  
Het installeren van 3 Super Wifi's is geen verschil met 2 stuks. Heb je de stappen gevolgd die op onze site staan? 
Klik op: Derde Super Wifipunt aansluiten. 

Ik hoop stiekem dat het inmiddels gelukt is. Mocht je er niet uitkomen. Laat het dan even weten. Denk graag met je mee. 

Helaas nog niet gelukt, alle stappen meerdere malen doorlopen, factory resets gedaan, op advies chat medewerker super wifi punt omgeruild, maar ook nieuwe geeft blauw licht op gewenste locatie. Denk ernu over om monteur in te schakelen

Reputatie 7
Badge +17

@Gertsss Wordt de 3e SuperWifi (ongeacht welke) op geen enkele locatie groen? Of alleen op de gewenste locatie niet?