Beantwoord

DNT internetradio wil niet meer verbinden

  • 14 November 2022
  • 7 reacties
  • 247 keer bekeken

Ik heb een dnt internetradio. Heb hem een tijd niet gebruikt en losgekoppeld. Nu weer aangesloten (bekabeld) maar ik krijg steeds de boodschap “Netwerkfout. DNS servers ongeldig” .

icon

Beste antwoord door Nick83 14 November 2022, 17:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Yardbirds ,

En wil het misschien anders lukken via WiFi? 

Reputatie 7
Badge +24

De fabrikant van DNT heeft de stekker uit de servers getrokken. Dus al die DNT apparatuur werkt nu niet meer.

https://forum.kpn.com/internet-9/dns-instellen-op-experiabox-v10a-voor-internetradio-dnt-549965?postid=1477585#post1477585

Hallo Nick83,  bedankt. Heb het eerst met Wifi en later bekabeld geprobeerd. Maar ik krijg steeds dezelfde boodschap. Uit je tweede bericht begrip ik dat ik in feite mijn internetradio bij de vuilnis kan zetten?

Reputatie 7
Badge +24

Uit je tweede bericht begrip ik dat ik in feite mijn internetradio bij de vuilnis kan zetten?

Ja... helaas, u heeft er niets meer aan.

Het eerste bericht was overigens van Noordzee en niet van mij.

Is DNT dan failliet?

En nog een laatste vraag: Heeft het nog zin om een internetradio te kopen van een ander merk? Ik vond het juist zo leuk om (klassieke) zenders uit diverse landen te ontvangen.

Of een internet radio programma op je computer installeren