Beantwoord

Dome camera niet meer bereikbaar met een glasvezel verbinding

  • 20 February 2022
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Mijn dome camera is niet meer bereikbaar daar we glasvezel hebben gekregen. Nu is het ip adresveranderd met laatste cijfer die omhoog is gegaan waardoor ik niet meer kan inloggen op mijn systeem

icon

Beste antwoord door Edwin Van de Worp 20 February 2022, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

ook ik heb probleem met camera systeem nadat we glasvezel hebben gekregen. IP adres is met laatste cijfer verhoogd en nu kan ik niet meer inde nvr komen.Help weet iemand foor oplossing ?

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

ip adres is veranderd waardoor ik niet in nvr kan komen

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 7

Welk IP adres is veranderd?

Het LAN IP adres van de NVR (192.168.x.x)?

Het WAN IP adres van jouw Experia/KPN Box?

 

Welk IP adres is veranderd?

Het LAN IP adres van de NVR (192.168.x.x)?

Het WAN IP adres van jouw Experia/KPN Box?

 

Bedankt voor de reaktie, probleem is al opgelost mijn kant. NVR weer werkzaam.

Bij de overgang van koper naar glasvezel krijg je van KPN een nieuw IP-adres.

Reset de nvr en installeer als nieuw uit de doos, dan mo/et het goed komen.

Of in de handleiding van de nvrmoet staan wat te doen bij wijziging WAN-IP-adres.

Succes.

 

beveiliging camera werkt weer optimaal

Bedankt voor de update, goed om te lezen dat het weer werkt.

Â