Vraag

Draytek vigor 2762 IPtv

  • 17 March 2020
  • 5 reacties
  • 330 keer bekeken

Hallo,

 

ik ben in bezit van een Vigor 2762. Deze wil ik installeren zodat ik de experiabox niet meer hoef te gebruiken. Alles werkt naar behoren. Bellen heb ik geregeld door dit af te sluiten bij een andere provider. Ik heb geprobeerd om de Vigor in te stellen voor iptv. Maar hier ondervind ik enkele problemen. Ik krijg voor een poosje beeld, maar op een gegeven moment krijg ik de melding geen zender beschikbaar. Als ik dan tussen twee zender switch werk het weer gewoon. Ik heb het idee dat op momenten dat er veel dataverkeer is dit sneller optreed (in de avonden). Ik heb gebruik gemaakt van de handleiding van draytek voor routed iptv. Heeft iemand een en idee hoe ik dit kan oplossen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoe heb je dan de IGMP proxy server ingericht op die Draytek?

Plaats eens screenshots?

 

Ik kwam er achter dat de draytek 2762 vdsl bonding nietondersteund. Ik heb een andere draytek router besteld welke dit wel ondersteund. Zal het hier ook aan kunnen liggen? Dat de verbinding daardoor te traag/zwak is dat de televisie op bepaalde momenten wegvalt?

Reputatie 7

Is er een specifieke reden om voor Draytek te kiezen?

Met een FRITZ!Box zal je sowieso succesvol een verbinding op kunnen zetten voor Internet, televisie en heel binnenkort ook vaste telefonie.

Ik kwam er achter dat de draytek 2762 vdsl bonding nietondersteund. Ik heb een andere draytek router besteld welke dit wel ondersteund. Zal het hier ook aan kunnen liggen? Dat de verbinding daardoor te traag/zwak is dat de televisie op bepaalde momenten wegvalt?

 

Ik heb hier een 2762 draaien en die werkt prima! Ook met IPTV!