Beantwoord

Electriciteit kastje glasvezel kapot

  • 15 December 2023
  • 1 reactie
  • 89 keer bekeken

Sinds vandaag heb ik steeds meer moeite om het glasvezelkastje bestroomd te houden. Er zit een probleem in de connectie tussen de stroomdraad en het glasvezelkastje. Nu met spanning op de draad en ducttape opgelost maar het is geen blijvende situatie. Ik kan nergens iets vinden over support hierover anders dan bellen met een nummer. Mar het weekend is begonnen. En nu? Zonder het kastje stopt in dit huis bijna alles met functioneren. TV, verwarming, werken, verlichting, etc. 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 15 December 2023, 23:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Beste @Clifford Wissink 

Vervelende situatie zo, dat begrijp ik heel goed.
Het lijkt erop dat de glasvezelmodem (NT) een defect heeft aan de stroom toevoer aansluiting, waar je de steker insteekt voor stroom vanuit de adapter.
Het nu bij elkaar houden met ducktape is uiteraard niet de bedoeling, en is maar de vraag hoelang dat goed gaat op deze wijze.

Het beste is om een monteur langs te laten komen, om een nieuwe glasvezelmodem te laten plaatsen, zodat alles weer probleemloos werkt en je niet langer bang hoeft te zijn dat alles ineens uitvalt, en dus zonder internetverbinding komt te zitten.

Je kunt hiervoor de storingsdienst bellen via het nummer 0800-0402
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Storing of ik heb een storing, en je wordt doorverbonden.
Voor storingen is KPN 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

De medewerker zou dan samen met jouw een KPN monteur kunnen inplannen, je hoort dan gelijk wanneer een monteur bij je langs kan komen.

Reageer