Vraag

Experiabox V10A verbinden met Omnik omvormer

  • 4 October 2019
  • 7 reacties
  • 258 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Sinds de wisseling van de modems van xperia box V9 naar 10 en naar 10A is de verbinding met de Omnik omvormer verbroken. Als ik de vereiste instellingen van Omnik zie en log in op de instellingen van de V10A om die zo aan te passen dan komen die mogelijkheden niet voor. O. A. WPA-2 Personal moet worden WPA2PSK en de encryptie staat op AES moet worden TKIP/AES. Hoe los ik dat op?
Overigens staat het WiFi kanaal op automatisch.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Maak verbinding met de wifi van de Omnik omvormer en log in op jouw Omnik omvormer.
Standaard is de Omnik omvormer dan te vinden op http://10.10.100.254.

Ga naar "Wireless" en wijzig daar de Encryption method en Encryption algorithm.

Dank wjb voor je reactie, dom hoor, maar ik kom met geen mogelijkheid op 10.10.100.254, krijg alleen maar site's waar je niets aan hebt. Beveiliging uitgezet en via Google Chrome. Is er een trucje waardoor het wel gaat lukken? Dank alvast!!
Reputatie 7
Ben je dan wel verbonden met de wifi van de omvormer?
Nu zal dat niet gaan want als het donker is gaat de omvormer volledig uit. Maar morgen overdag zou je het 2.4GHz wifi netwerk van jouw omvormer moeten kunnen zien.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @BSJ, welkom! Is het gelukt met de hulp van wjb? Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat je het ons weten? We denken graag met je mee.
Excuses WJB dat het even duurde. Op je vraag de status van de AP is, verbonden, open/maar soms ook verbonden geen internet.
Of alleen " open"
Reputatie 7
Ben je nu al een keer ingelogd geweest op de omvormer en heb je daar de Encryption method en algorithm al op WPA2PSK en AES gezet?