Beantwoord

Experiabox v12 wachtwoord webinterface werkt nog steeds niet na factory reset

  • 21 March 2021
  • 1 reactie
  • 186 keer bekeken

Hallo,

Ik heb toen ik mijn modem ontving het wachtwoord veranderd nu heb ik daar perongeluk een tikfout of iets gemaakt en raak nu niet meer ingelogd.

 

Ik heb hem al gereset naar fabrieksinstellingen via het knopje aan de achterzijde en via in te loggen op mijnkpn maar het wachtwoord op de achterkant (voor modem inlog) werkt nog steeds niet hoe kan ik mijn modem echt volledig resetten dat ik er weer in kom? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 March 2021, 09:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tmazing, welkom op het forum!

Dat kan gebeuren!
Het lukt niet om in te loggen op http://mijnmodem.kpn/ begrijp ik? Misschien een domme vraag, maar weet je zeker dat het resetten met het paperclipknopje wel goed gelukt is? Zou je dat nog eens willen proberen en misschien wat langer? En je het juiste wachtwoord gebruikt van de achterkant? :)