Beantwoord

Experiabox V12 werkt niet samen met camera's hikvison

  • 19 August 2021
  • 5 reacties
  • 247 keer bekeken

Experiabox V9 defect,
Experiabox V12 ontvangen en uitgewisseld alles doet het m.u.v. camera's hikvison.

Zijn uit bekabeld en zijn in dezelfde Ethernetpoort aangesloten als mijn vorige experiabox.

Wie kan me helpen, wat moet ik doen zodat ik ze op mijn telefoon/ipad weer kan zien?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door GeSp 21 August 2021, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Erwin Niellissen 

 

Heb je ze al een keer herstart door de PoE adapter even van de stroom te halen?

In de box 12 zullen ze ook een ander ip-adres krijgen, als je ze in de app dan nog steeds niet ziet na de herstart van de camera's moet je wellicht de camera's eerst verwijderen in de app en daarna opnieuw toevoegen.

helaas geen positief resultaat.

wanneer ik inlog op mijnmodem.kpn en inlog met admin + ww zie ik de camera's wel staan.

Moet ik hier iets wijzigen?

 

Reputatie 7
Badge +18

Nee, je zou het IP-adres vast kunnen zetten via IP reserveren maar dat hoeft in principe niet.

Je telefoon/tablet zijn wel via WiFi aangemeld op die Box12 neem ik aan, anders kan je de camara's niet toevoegen in de app.

Krijg je wel een inlogscherm als je het ip-adres 192.168.2.4 van die camera in een browser opent?

Wat is het typenr. van de Hikvision camera's?

Krijg je wel een inlogscherm als je het ip-adres 192.168.2.4 van die camera in een browser opent?
Nee, geen inlogscherm bij het invullen van het ip adres. Wat kan ik hieraan doen

Wat is het typenr. van de Hikvision camera's? Type H.265+

Reputatie 7
Badge +18

Krijg je een leeg scherm of een Pagina niet bereikbaar melding o.i.d.?

 

H.265+ is de video codering die de camara ondersteunt.

Typenr. begint meestal met DS-2