Mijn Fritzbox 7950 heeft sinds een paar dagen regelmatig last van WiFi uitval. Aan mijn Fritzbox is een TP link Deco M9 mesh netwerk gekoppeld. Ik gebruik alleen de mesh omgeving en het WiFi kanaal van de FB gebruik ik alleen om in te loggen op de FB.
ik zie in de diagnose dat het deco mesh systeem werkt op WiFi kanaal 10 Â en de FB op 1.De melding in het FB systeem is :Â Wi-Fi-overdrachtskwaliteit verhoogd door gereduceerde kanaalbandbreedte (2,4 GHz).Â
Het vreemde is dat mijn WiFi verbinding op mijn iPad en Sonos wat hapert maar kort daarna wel weer werkt ook al is de snelheid (SpeedTest) dan wel wat minder, maar mijn domotica (Apple HomeKit, Philips hue e.d.) is uren lang niet meer bereikbaar. Reset van hue hub heeft geen effect.Â
ik gebruik de FB nu sinds 3 weken en sinds deze week heb ik dit probleem. De FB gebruikt de software versie 7.28. Iemand een oplossing?
Â
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Â
Beste antwoord door SledgehammerNL
Bekijk origineel