Beantwoord

Geen centraal e-mail-contact mogelijk als bij Ziggo

  • 16 April 2021
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik vind het vervelend dat ik niet als bij mijn provider -ik zit bij Ziggo- e-mail-contact kan krijgen dmv een klachtenformulier. Ik bel nu eenmaal niet graag.

Heb ik bij kpn een klacht, vraag of opmerking dan is het in de menu's op de site en trouwens ook via de telefoon flink lastig om tot de kern van een oplossing te komen.

En al helemaal als ik dat moet doen namens mijn hoogbejaarde 90+ moeder.

Een verbeterpunt, maar te kostbaar waarschijnlijk, want te kleine doelgroep.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 April 2021, 09:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De doelgroep is niet klein... er zijn heel veel mensen die graag per mail contact willen. Maar KPN doet het niet.

Welk probleem of klacht heeft u?

Kpn heeft niet gecommuniceerd dat voor een ander 3 in 1-abo bij mijn 92 jaar oude moeder een monteur om 8 uur 's ochtends 2 uur of langer aan de slag zou moeten. Hiervoor heb ik gepast. 

Ik zit bij Ziggo en krijg voor MIJN 3 in 1 abo twee maal sneller internet tegen lagere maandelijkse kosten. Vandaar dat ik bij kpn iets anders wilde. En dat kon.

Maar nu blijkt ook nog eens dat moeder bij oversluiten haar recht op bellen tegen een vast tarief binnen de EU zou verliezen (tegen vast tarief bellen geldt alleen voor Nederlandse telefoonnummers bij een nieuw contract, las ik). En dat moeder zal moeten wennen aan een nieuwe afstandsbediening voor haar tv. Voor een dame op leeftijd een stijle leercurve.

Al met al reden om te annuleren. Maar daarvoor moet je aan de telefoon. En ik praat niet gemakkelijk.

Vandaar dat ik liefst schriftelijk de boel zie afgehandeld. Maar helaas.

Vriendelijk dank voor de belangstelling, groet, Jelle Boonstra

Reputatie 7
Badge +28

Ik vind het vervelend dat ik niet  e-mail-contact kan krijgen dmv een klachtenformulier. Ik bel nu eenmaal niet graag.

Heb ik bij kpn een klacht, vraag of opmerking dan is het in de menu's op de site en trouwens ook via de telefoon flink lastig om tot de kern van een oplossing te komen.

 

Hallo @Jelle Boonstra1 ,

Een klacht (of vraag) kun je wel gewoon via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Verder kan het ook telefonisch of per chat: 

KPN is dus gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)