Beantwoord

Geen gegevens in KPN Thuis app

  • 1 January 2023
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb hetzelfde en dit is overtuigden derde keer in een jaar tijd. De app is Heijn dramatisch Siri en het lijkt dat als er een update van KPN is geweest dat alles verdwijnt. KPN het zou fijn zijn als jullie dit probleem eens serieus oppakken, ik lees dit zo vaak dat het een serieus probleem is. Tijd voor actie want inderdaad het kost veel tijd en frustratie om als opnieuw in te stellen

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 January 2023, 10:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TjeerdZ, welkom op ons forum!
Ik heb hier niet een directe verklaring of oplossing voor. 

Werkt alles verder wel goed op de verbinding?
Anders denken we natuurlijk graag even mee, kun je toelichten hoe je je netwerk ingericht hebt en wat voor netwerkapparatuur je precies gebruikt?

Dit is ondertussen al de derde keer in een jaar dat dit gebeurt. Enige oplossing die steeds wordt gevormd is alles opnieuw te installeren. Ik heb het glasvezel kastje in mijn meterkast, daarachter KPN modem (KPN Box 12) en twee bedrade Superwifi versterkers. Deze versterker zijn nu wederom niet zichtbaar. Wat ik irritant is, is dat alle devices dezelfde SSID hebben na een update van jullie. Ik heb het vermoeden dat jullie updates de oorzaak zijn van het verdwijnen van de connectie tussen de versterkers en de app. Ps verder werkt alles goed, maar ik kan geen gasten toevoegen op gastnetwerk via QR code

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb er niet direct een verklaring voor eerlijk gezegd. 
We hebben hier wel een paar handige topics over: