Beantwoord

Geen kabel ontvangen voor instellen vast bellen

  • 9 July 2023
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Waarom is het zo moeilijk om bij KPN te melden dat ik een abo heb met vast bellen en dat de kabel niet is geleverd en hoe ik dit snel

kan ontvangen ?

icon

Beste antwoord door Humbert 10 July 2023, 01:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Humbert wat voor kabel had je dan willen ontvangen?

Je vaste telefoon sluit je gewoon aan op de telefoonpoort van het modem.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Humbert wat voor kabel had je dan willen ontvangen?

Je vaste telefoon sluit je gewoon aan op de telefoonpoort van het modem.

 

Of als je de DECT functie van de FB kunt gebruiken ben je helemaal geen kabel nodig.

De omschrijving van je probleem is mij echter niet helemaal duidelijk. Morgen even bellen met 0800-0402 is misschien wel nuttig. 

Er wordt al jaren geen RJ11 kabeltje meegeleverd. Wordt bij iedere telefoon al meegeleverd. 

En heb je wel een telefoon maar dat kabeltje niet meer. Loop even een bouwmarkt of telefoon winkel die nog vaste toestellen verkoopt binnen om zo'n kabeltje te verkrijgen. 

Reputatie 7
Badge +7

Er wordt al jaren geen RJ11 kabeltje meegeleverd. Wordt bij iedere telefoon al meegeleverd. 

En heb je wel een telefoon maar dat kabeltje niet meer. Loop even een bouwmarkt of telefoon winkel die nog vaste toestellen verkoopt binnen om zo'n kabeltje te verkrijgen. 

Of hier: 

www.allekabels.nl/vaste_telefonie/rj11_kabel.html 

Ik heb me dus vergist. Het stond in het boekje van KPN, maar het is dus iets dat bij de telefoon geleverd moet worden en niet door KPN

Topic mag gesloten wordenÂ