Beantwoord

geen wifi 1e verdieping

  • 1 February 2021
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Hoi,

Sinds onze Telfort abonnement is overgegaan op KPN hebben wij nauwelijks tot geen wifi op de 1e verdieping. dat vinden wij raar. 

 

ik heb de wifi meting gedaan. die is niet uitvoerbaar op de wifi. die loopt vast omdat er steeds over geschakeld moet worden naar mijn 4 G.

 

Nou zeggen jullie dat ik moet kijken naar bekabelde wifi versterkers. zou dit voor ons ook de oplossing zijn?

ik hoop dat jullie ons kan helpen.



Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 February 2021, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @iris09 . de overgang van TFT naar KPN heeft daar niets mee van doen, dat was nog puur administratief. Pas in de loop van dit jaar wordt e.e.a. ook technisch omgezet.

Dat je toestel overschakelt naar 4G is een kwestie van een instelling, die automatische overgang even uitschakelen en dan de test 2x doen nog net binnen het bereik van je modem.

Daar komt een advies uit voort dat je op kunt volgen en bij een lagere wifi dan 20Mbit/s heb je kans op een gratis monteur of gratis Experia WiFi's die je bekabeld op je modem aan kunt sluiten.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @iris09! Welkom hier op het forum. :blush:  Was het gelukt met de tip van @JanD?

Reputatie 7
Badge +10

@iris09 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!