Beantwoord

Geen wifi als ik tweede en derde Experia Wifi aansluit

  • 4 July 2021
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Badge

Goedendag ik ervaar het zelfde probleem ik heb een internetverbinding van 500 mb glas. ik heb een v12 modem en 3 experia versterkers als ik er een aan sluit werkt het prima maar bij alle 3 heb ik wel WiFi signaal en verbinding maar daar houdt het wel mee op. 
ze doen Voorde rest niks blijft maar laden en daar houd het wel mee op. 
Monteur geweest en die heeft alles ingesteld en het werkte goed tot een uur later weer het zelfde probleem. We worden er een beetje moedeloos van heeft iemand enig idee voor ons wat ik nog kan doen. 


*admin: afgesplitst en link toegevoegd

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 July 2021, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Goedendag ik ervaar het zelfde probleem ik heb een internetverbinding van 500 mb glas. ik heb een v12 modem en 3 experia versterkers als ik er een aan sluit werkt het prima maar bij alle 3 heb ik wel WiFi signaal en verbinding maar daar houdt het wel mee op. 
ze doen Voorde rest niks blijft maar laden en daar houd het wel mee op. 
Monteur geweest en die heeft alles ingesteld en het werkte goed tot een uur later weer het zelfde probleem. We worden er een beetje moedeloos van heeft iemand enig idee voor ons wat ik nog kan doen. 

Wel alle 3 bekabeld aangesloten? Niet via een draadloze verbindingset? 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @l.dekkertje, hoe staat het er nu voor? Ik ben ook benieuwd hoe je de Experia Wifi's hebt aangesloten. Zit er nog een draadloze verbindingsset of switch o.i.d. tussen? Ik zie in de uitleg van de monteur dat die alles gereset heeft en opnieuw aangesloten. Vervolgens werkte alles wel naar behoren. Heb jij daarna nog iets aangepast?