Beantwoord

Geluid van Cambridge Evo 150 valt telkens weg

  • 9 November 2022
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Hallo,

Ik gebruik een Cambridge Evo 150 als versterker voor het geluid van online televisie, radio en Spotify.  Sinds drie dagen valt het geluid om de circa 10 minuten weg. Dat duurt dan ongeveer een halve minuut. De versterker is bedraad aangesloten met tussen het modem nog een netwerkswitch. Echter vandaag heb ik het geprobeerd op WiFi en ervaar ik hetzelfde probleem. Hiervoor heb ik dit probleem nooit gehad. Wat kan een oplossing zijn? 

icon

Beste antwoord door LUUKjr 11 November 2022, 13:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi Bart,

Ik gebruik dezelfde versterker, bedraad met de KPN modem, en ondervind geen problemen. Heb je dit https://techsupport.cambridgeaudio.com/hc/en-us/categories/360003498458-Evo-75-150 al gelezen? 

Misschien eerst de modem even opnieuw opstarten, of de firmware opnieuw installeren, maar dat is wel een gedoe lijkt me. Ik hoop dat je eruit komt.

 

groet,  L.