Beantwoord

Glasvezelaanleg duurt ontzettend lang, overstapservice zegt Solcon op voordat mijn KPN abonnement ingegaan is

  • 9 November 2022
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Geachte heer mevrouw, 

Contract telefonisch toegezegd op 3 mei 2022, door alle problemen hebben met wijkkasten (geeft KPN toe) terwijl de open aansluitingen door Mabin ál in juni geregeld.

Halfjaar verder, kijk ik vaak op mìjn KPN app, staat de aansluiting datum bleef 3 november, 2 weken terug hebben de duren een installatiepakket ontvangen, wij niet..- op 2 november hebben wij KPN benaderd dat wij geen apparatuur ontvangen hebben kijkende naar de overstap van KPN-dochter Solcon naar KPN - op 3 november heeft KPN Solcon benaderd om hun lijn op te zeggen - op 3 november diverse malen contact met KPN omtrent geen internet, zonder dat er een oplossing komt - op 4 november diverse malen contact en verzoek gekregen om modem op te halen in Groningen KPN XL. - modem opgehaald, echter moet een monteur komen om KPN kastje te installeren. - internet werkt nog steeds niet. - KPN gevraagd om ervoor te zorgen dat de lijn van Solcon weer hersteld wordt om internet te krijgen. - verzoek om monteur langs te laten komen wordt afgewezen. - bij KPN XL Groningen. Medewerker van KPN XL heeft een Noodpakket geregeld voor ons thuis verstuurd.

Door nalatigheid van KPN om de Solcon lijn op te zeggen zonder functionerende KPN lijn konden wij niet werken. Gisteravond gebeld omdat de TV ontvangst alleen maar NPO 1,2, en 3. zou dan geüpgraded worden binnen 1 werkdagen. Alcatel router (WIFI) werkt moeizaam en de monteur afspraak kan nog niet geregeld worden tot op dit moment terwijl in onze buurt zijn de monteur al gekomen en de KPN glasvezel is geïnstalleerd.

Gelieve een coulance voorstel voor de slechte diensten en het feit dat KPN dit niet tijdig kon oplossen en door eigen iniatief de schade hopelijk naar morgen niet verder oploopt.

icon

Beste antwoord door Bobi0905 16 November 2022, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

 @Kpn graag reactie van jullie kant.

Alvast bedankt 

Hoi @Bobi0905 . Welkom op het forum.

Wat een narigheid. Maakte jij gebruik van de overstapservice? Want dan zou solcon gewoon moeten doorlopen totdat KPN gaat werken. 

Voordat ik verdere uitspraken doe wil ik graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Hoi @Bobi0905 . Welkom op het forum.

Wat een narigheid. Maakte jij gebruik van de overstapservice? Want dan zou solcon gewoon moeten doorlopen totdat KPN gaat werken. 

Voordat ik verdere uitspraken doe wil ik graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Hoiii Edwin,
Profiel geüpdatet. Dankje voor de ontvangst.  

Als ik het goed lees ben jij al aangesloten. Klopt dat?

Dag Edwin. Klopt hoor! De zaak kun nu afgesloten zijn. Het liep niet zoals verwacht.  Maar blij dat alles werkt.