Beantwoord

Groen onderhoud Wijk centrale

  • 5 August 2020
  • 5 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik woon 20 meter van wijkcentrale object nummer 00929, wanneer wordt de heg die rond het gebouw staat eens een keer onderhouden / gesnoeid?, het ziet er niet uit.

 

m.vr.g

 

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 17 August 2020, 09:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @groen2044 

Hiervoor moet je bij de gemeente zijn, KPN houd zich niet bezig met het groenvoorziening.  

Reputatie 7
Badge +24

Beste @groen2044 

Hiervoor moet je bij de gemeente zijn, KPN houd zich niet bezig met het groenvoorziening.  

Nou ja ... op hun eigen terrein wel lijkt me? Toch? Ik woon vlak naast een gemaal, daar komt ook elke maand een keer een hovenier langs. Pakt zn maaier, maait her en der wat onkruid om. Pakt vervolgens een enorme bladblazer, blaast alles naar de buren en dan ziet het er weer netjes uit.

Reputatie 7
Badge +15

@groen2044 Welkom op het forum. Of je bij de gemeente moet zijn of bij ons is een beetje afhankelijk van de situatie, zit er om de wijkcentrale een hek en zo ja, staat de heg hier dan achter? Mocht dat het geval zijn dan zou ik adviseren even contact op te nemen met mijn collega's van KPN infra op 0800-0150. Mocht er geen hek omheen staan dan is het snoeien zeer waarschijnlijk de taak van de gemeente en zou ik willen adviseren even contact met hen te zoeken. 

Nee, die discussie heb ik een aantal jaren geleden ook al gehad, de heg hoort volgens de kadastrale grens bij het gebouw (objectnr 00929)en is dus eigendom van kpn.Ik heb dit destijds opgevraagd en kwam rr namens kon iemand om de heg bij te werken. Bovendien moet je door een hek om bij het gebouw te kunnen komen.

Reputatie 7
Badge +15

@groen2044 Dan zou ik willen adviseren even contact op nemen met het genoemde telefoonnummer. Als je daar aangeeft wat de situatie is en KPN is inderdaad verantwoordelijk dan zullen zij weten wat er moet gebeuren.